Ziņas vieglajā valodā 22. septembrī

Ziņas vieglajā valodā 22. septembrī.

Ziņas vieglajā valodā 22. septembrī
00:00 / 05:01
Lejuplādēt

Policija atbrīvo ar difteriju saslimušo bērnu vecākus

Valsts policija svētdien no izolatora izlaida vecākus, kuru bērni ir saslimuši ar difteriju.

Viņi slimos bērnus bija izņēmuši no Bērnu slimnīcas.

Vēlāk bērnus izdevās atvest atpakaļ uz slimnīcu, bet vecākus par šādu rīcību aizturēja.

Tagad vecākiem ir jāuzturas savās mājās un viņiem aizliegts izbraukt no Latvijas.

Par to vēsta Valsts policija.

Policija šo lietu vēl turpina izmeklēt.

Pēdējās divās dienās virs Baltijas jūras pamanītas 6 Krievijas lidmašīnas

Piektdien un sestdien virs Baltijas jūras pamanītas 6 Krievijas lidmašīnas.

Gaisā tika paceltas Latvijā esošās Vācijas iznīcinātāju lidmašīnas, lai pārkāpējus brīdinātu un pavadītu prom.

Iedzīvotājus par situāciju aicina neuztraukties.

Latvijas gaisa telpu šīs lidmašīnas nešķērsoja.

Visdrīzāk, Krievijas lidmašīnu tuvošanās Latvijai notika, jo Krievija šobrīd īsteno lielas militārās mācības.

Krievija uzbrūk Ukrainas pilsētai Slovjanskai

Krievijas armija svētdien uzbruka Doneckas apgabala Slovjanskas pilsētai Ukrainā.

Tur ievainoti trīs cilvēki.

Par to vēsta Doneckas apgabala prokuratūra.

Krievi bija mērķējuši uz dzīvojamo māju.

Krievija uzbrukusi arī Kramatorskas pilsētai Doneckas apgabalā.

Tur ievainoti 5 cilvēki.

Viņu vidū arī 16 gadus veca meitene.

Viņa atrodas kritiskā stāvoklī.

Par to ziņoja Doneckas apgabala militārās administrācijas vadītājs.

Izraēla uzbrukusi kaujinieku grupējumam Libānā

Svētdien arī Izraēla veica uzbrukumu pret kaujinieku grupējumu "Hizbullāh" Libānas dienvidos.

Arī "Hizbullāh" radīja triecienus uz Izraēlas ziemeļiem.

Par to vēsta ziņu aģentūra "Reuters".

Izraēlas svētdien veiktā apšaude ir viena no lielākajām kopš kara Gazas joslā sākuma.

Karš Gazas joslā sākās pagājušā gada oktobrī.

Itālijā sabrukušā mājā gājuši bojā trīs cilvēki

Itālijā sabrukusi divstāvu māja.

Bojā gājuši divi bērni un sieviete no vienas ģimenes.

Sieviete varētu būt bērnu māte vai vecāmāte.

Vēl vienu cilvēku gruvešos turpina meklēt.

Divu mirušo bērnu brāli gruvešos atrada dzīvu un viņa dzīvībai briesmas nedraud, bet tēvs smagā stāvoklī nogādāts slimnīcā.

Itālijas ugunsdzēsēji pieļauj, ka ēka sabrukusi, jo radies sprādziens no gāzes.

Brāļi Lielbārži kļūst par pasaules vicečempioniem motokrosā ekipāžām

Latvijas motosportisti Daniels un Bruno Lielbārži svētdien Itālijā ieguva 2. vietu pasaules čempionātā motokrosā ekipāžām.

Pagājušajā gadā latvieši šajā čempionātā ieguva piekto vietu.

Skrējēja Caune uzstāda jaunu Latvijas rekordu

Agate Caune
Agate Caune

Latvijas skrējēja Agate Caune svētdien Ogrē uzstādīja jaunu valsts rekordu piecu kilometru skrējienā.

Caune piecus kilometrus noskrēja 15 minūtēs un 21 sekundē.

Līdz šim piecu kilometru skrējiena Latvijas rekords arī piederēja Caunei.

Tagad viņa to labojusi, jo noskrēja par divām sekundēm ātrāk.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti