Tviterapskats: Alkohola reklāmu sejas un valstisks atbalsts Dāvim

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 9 gadiem un 11 mēnešiem.

Pēc valsts svētku atstrādāšanas īsajām brīvdienām šonedēļ tviteris ir tāds mazliet saguris. 

Tikai viena brīvdiena, šķiet, darījusi savu. Izskaidrojums, iespējams, tam meklējams jau valsts svētku laikā tviterī manāmajos novērojumos. Par to brīdina Māris Kotlers. ‏

Šie novērojumi satrauc arī Veselības ministriju, un tur ierēdņi nosprieduši, ka pie visa vainīgas ir reklāmas, precīzāk sakot – alkohola reklāmās redzamie priecīgie cilvēki – tos vajag aizliegt.

Rādīs skumjus un nelaimīgus? Ironiski apvaicājas Juris Vaidakovs (@Afanasijs), bet Raivis Spalvēns prognozē:

Daiga Grinberga (@DaigaGrinberga)  šūpo galvu bēdīgā smaidā sakot: "aijaijai... nu tagad alkohola reklāma būs tikai multenes - dzers ezītis un zaķītis? Tad jau bērni sāks dzert!"

Un lai gan dažiem patiešām žēl ir slavenā Klūnija kunga bez pudeles un tusiņa, Arvis Villa domā:

Sandris Metuzāls gan ir skeptisks par Veselības ministrijas ierosinājuma efektivitāti, jo

Guntis Ščerbinskis uzskata, ka

Bet vēl daudz efektīvāks būtu vecais labais paņēmiens – likt maksāt dārgāk. To atgādina Kaspars Zavileiskis (@Zavileiskis)

Alkohola cenas tiek paceltas, lai cilvēki mazāk dzertu. Cigarešu cenas - lai mazāk smēķētu. Retorisks jautājums gan ir – kādēļ tiek celtas komunālo pakalpojumu cenas...?"

Par naudu un valsti runājot – kā daudzus, tā arī tviterlietotājus aizkustinājis stāsts par Dāvi, slimo puisēnu, kuram nepieciešama ārstēšana ASV, bet valsts palīdzēt atteikusies, redz' - palīdzēt varot tikai tad, ja tepat Eiropā ārstē, citur ne. Valsts esam mēs paši, atgādina vairāki tvītotāji – un aicina vienkārši ziedot, palīdzēt. Ir arī tādi, kuri tviterī publicē veikto bankas pārskaitījumu Bērnu slimnīcas fondam.

Lai rastu naudu - Dagne (@DagnijaNeimane) rosina:

"Varētu kādu vienu ES EP prezidentūras konferencīti/sanāksmīti atcelt. Vai kādu no 200 kultūras pasākumiem. Un Dāvim pietiktu!"

piebilst Laura Vonda.

Bet labā ziņa ir tā, ka tomēr dzīvojam sociālo tīklu laikmetā, un sabiedrība nav vienaldzīga – diennakts laikā Dāvim saziedoti 110 tūkstoši eiro, aptuveni trešdaļa no nepieciešamā, un varu derēt, nevienas bankas glābšanai mēs tādu naudu labprātīgi neziedotu.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti