Raidījumā pirms neilga laika vērsās kāda kundze, kurai autoostā uz metāla krēsliem nācies pavadīt trīs stundas, kas rezultējies ar pamatīgu saaukstēšanos, bet nākamajā dienā mugura sāpējusi tik ļoti, ka pat nevarēja lāgā apsēsties.
„Tik neērtos krēslos un tādā caurvējā gaidīt autobusu neesot nekāda medus maize,” secināja kundze.
Citi autoostā sastaptie pasažieri gan bilda, ka krēsliem nav nekādas vainas.
„Piecas minūtes krēslā nebūs nekas, bet ilgākai sēdēšanai krēsli nebūs piemēroti,” aplūkojot autoostas krēslus, atzina Vanadziņš.
Viņš norādīja, ka tiem vajadzētu būt ar izliekumu, kā arī no cita materiāla, piemēram, plastmasas. Metāls gan vasarā, gan citos gadalaikos ķermeni atdzesē. Tāpat svarīgi būtu domāt par dažādu izmēru krēsliem, „jo mēs visi neesam vienādi”.
Autoostas pārstāvis Jāns Briedītis norāda, ka izvēlētie krēsli ir viegli kopjami. Tāpat arī no drošības viedokļa ir ērtāk, ja tie ir caurskatāmi. „Nav noslēpums, ka nāk cilvēki ar dažādām drēbēm, krēslus var nosmērēt.”
Krēslu ražotāji stāsta, ka autoostas bažas par to, ka krēsli tiks sasmērēti vai sabojāti, ir saprotamas. Rīgas Krēslu fabrikas pārstāvis Miks Dzelde norādīja, ka būtu vērts meklēt citus risinājumus.
„Ņemot vērā konkrētos apstākļus, noteikti ir modeļi, kas ir estētiski baudāmāki un piemērotāki,” sacīja Dzelde.
Pie citāda risinājumi nonākusi lidosta „Rīga”. Lai arī iegādātie krēsli izskata ziņā daudz neatšķiras, tie ir ērtāki. Tos uzstādot, par svarīgiem faktoriem uzskatīts tas, lai krēsli ir izturīgi un ilgtermiņā viegli uzturami noteiktā kvalitātē.