4. studija

Cik lielai jābūt invaliditātei un vientulībai, lai pienāktos servisa dzīvoklis?

4. studija

Kāpēc dzīvot pirmajā stāvā ir finansiāli izdevīgāk, nekā piektajā?

Limbažu novadā joprojām gaida Ziemasvētku dāvanas no Vācijas.

Kontaktinformācijas trūkuma dēļ seniore nesaņem meitas sūtīto Ziemassvētku paciņu

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem un 9 mēnešiem.

Ziemassvētki jau pagājuši, bet seniore Marija no Limbažu novada arvien nav saņēmusi Vācijā dzīvojošās meitas sūtīto paciņu. Vērtīgā un ilgi gaidītā paciņa no Vācijas neesot pienākusi kontaktinformācijas trūkuma dēļ.

Marija Latvijas Televīzijas (LTV) raidījumā "4. studija" stāstīja, ka paciņa izsūtīta 4. decembrī un tā gaidīta pēc aptuveni nedēļas. Sūtītā paciņa nav bijusi nekāda mazā un viegli pazaudējamā. Turklāt tajā atradušās gana vērtīgas lietas, tostarp medikamenti, kas Vācijā esot lētāki.

Paka no Vācijas ir ceļojusi caur divām firmām. Vācijā atbildīgais kurjers "Hermes" līdz savai robežai to aizvedis, tālāk nododot paku sadarbības  kurjeram Latvijā, taču pēkšņi no pakas vairs nebija ne miņas. Meita pēc pakas numura pētījusi tās atrašanās vietu, un bija redzams, ka paka Latvijā ir pienākusi, bet - ne pie saņēmēja.

LTV raidījums "4. studija" noskaidroja, Latvijā atbildīgais kurjers par paciņas piegādāšanu ir SIA "DPD Latvija". Uzņēmumā skaidroja, ka, pēc "DPD Latvija" pieejamās informācijas, pakas sūtītāja 9. decembrī no Vācijas ar "DPD" sadarbības partneri "Hermes" nosūtīja paku uz Latviju.  12. decembrī paka nodota piegādei Latvijā. 

"Piegāde bija neveiksmīga, jo nebija pieejams telefona numurs, lai kurjers varētu sazināties ar saņēmēju piegādes brīdī. Nebija pieejams arī e-pasts, lai klientu apkalpošanas nodaļā varētu komunicēt ar saņēmēju pēc neveiksmīgās piegādes.

Nākamajā darba dienā "DPD Latvija" sazinājās ar "DPD" Vācijā, lai noskaidrotu informāciju par saņēmēju (telefona numuru un e-pastu) un varētu veikt atkārtotu piegādes mēģinājumu. Līdz pat 2020. gada 2. janvārim "DPD" Vācijā nav snieguši informāciju par trūkstošajiem datiem. "DPD Latvija" procedūra paredz, ka sūtījums ir jāuzglabā 7 dienas un pēc šī termiņa sūtījums ir jāatgriež nosūtītājam. Šajā situācijā sūtījums tika uzglabāts pat 25 dienas (ieskaitot svētku dienas) un 3. janvārī 2020. gadā "DPD Latvija" reģistrēja sūtījumu atgriešanai uz Vāciju. Atgrieztais sūtījums pie "Hermes" tika piegādāts 8. janvārī," stāstīja "DPD Latvija" valdes priekšsēdētājs Jānis Grants. 

Pie vainas bijusi kontaktinformācijas kļūme, jo tikai precīzi dati garantē, ka sūtījums sasniegs saņēmēju. Kurjers aicināja pakas nosūtītāju sazināties ar uzņēmumu "Hermes", lai noskaidrotu pakas saņemšanas iespējas Vācijā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti