Šobrīd aktuālākās kategorijas, kurās lietotāji meklē informāciju par meistariem, ir santehnikas pakalpojumi un remontdarbi. “Papildus piedāvājam arī elektriķu, mājas meistaru, mēbeļu montāžas, kā arī uzkopšanas pakalpojumu veicēju kategorijas. Drīz būs pieejama informācija arī par telpu dezinfekcijas pakalpojumu veicējiem,” norādīja Celitāns.
Lietotnes izmantošanas secība ir šāda – klients publicē aprakstu darbam, kam meklē pakalpojuma sniedzēju, viņš saņem cenas piedāvājumu un, ja tas ir pieņemams, to apstiprina. Pēc tam, kad darbs paveikts, klients par meistaru var atstāt atsauksmi.
Vaicāts, kā notiek pārliecināšanās par lietotnē publicēto meistaru uzticamību, Celitāns skaidroja, ka neviens nevar pieteikties darbam, ja tas nav ID verificēts. “Arī maksājumi notiek digitāli. Ja kaut kas noiet greizi, klientam vienmēr ir iespēja atgriezt naudu vai pieteikt atlīdzību,” stāstīja uzņēmuma līdzīpašnieks. Tāpat no klientu atstātajām atsauksmēm meistaram veidojas reitings, ko var aplūkot citi lietotnes izmantotāji.
“Lietotnes ideja ir sena – tā radās jau tad, kad mobilais telefons nebija neatņemama mūsu ikdienas sastāvdaļa. Nopietnāk sākām pie tās strādāt pagājušajā gadā. Galvenā doma bija radīt vidi, kopienu, kur cilvēki var uzticēt savus ikdienas sadzīves darbus un atrisināt tos drošā, digitālā veidā,” par lietotnes rašanos stāstīja Celitāns.