Cik lielā mērā zīmols, iepakojums un reklāma ietekmē to, kādu produktu izvēlamies, drīzumā raidījuma skatītājiem atklās zīmolvedības, dizaina un ēdiena foto eksperti.
Tikmēr ikvienam iespējams palīdzēt tapt raidījumam, aizpildot anketu, kas pieejama šeit!
Aptaujas dati ir anonīmi un tiks izmantoti apkopotā veidā. Anketas aizpildīšana prasīs pāris minūtes. Aptaujā var piedalīties līdz 1. martam.
«Pārtikas revidents» ir analītisks raidījums, kas pēta veikalu plauktos un tirgū pieejamās pārtikas izcelsmi, saturu un cenu atšķirību, katru nedēļu īpašu uzmanību veltot kādam produktam, produktu grupai vai produkta sastāvdaļai. Raidījums LTV 1 ēterā tiek pārraidīts trešdienās pulksten 21.10.
Par līdzšinējiem “Pārtikas revidenta” atklājumiem var lasīt rakstos LSM.lv.