Piemēram, šogad ēdienu stilistei pārtikas reklāmai bija nepieciešamas upenes, taču ziemas vidū tās nekur nevarēja dabūt. Nācies izlīdzēties ar jāņogām, kas tika nokrāsotas upeņu tonī ar pūšamo krāsas baloniņu.
Citreiz, lai burgera maizīte izskatītos kārdinošāka, nākas to nopūst ar matu laku vai apziest ar cukura sīrupu.
Savukārt fotogrāfijās, kur redzami svaigi, ar rasas lāsītēm klāti, it kā tikko no dobes izcelti dārzeņi, šīs ūdens lāses patiesībā ir glicerīns vai cukura sīrups.
Vilmansone-Virbule arī atklāja, ka skaistākie vistas cepeši nemaz nav cepti: “Tā ir jēla gaļa, kas izskatās izcepta.
Tur ir vesela epopeja un darbību kopums, kas ir jāveic, lai jēla vista izskatītos pēc skaistas, kraukšķīgas, tikko ceptas vistiņas.
Citreiz tiek likti mākslīgie dūmi.”
Bieži vien arī grila svītriņas ir ne tikai iededzinātas produktā, bet arī pastiprinātas ar melnu krāsu un otiņu.
Gana sarežģīta esot hotdogu sagatavošana fotografēšanai. Speciāliste atklāja, ka ir pat nācies pie hotdoga maizītes ar pinceti līmēt klāt perfekti izkārtotas sezama sēkliņas: “Un desiņām arī vienmēr ir specifika, kā tās izliecas. Viens gals ir smukāks, bet cits ir ne tik skaists. Tad citreiz ir līmētas kopā divas desiņas, lai sanāk divas smukas puses.”
Vilmansone-Virbule atzina, ka šādas apstrādes dēļ daļa fotogrāfijās attēlotā ēdiena pēc tam ir jāizmet, taču viņa cenšas to darīt pēc iespējas retāk. Ja nu tomēr ēdiens nonāk atkritumos, tas tiek rūpīgi iepakots, lai nenonāktu saskarsmē ar apkārtējo vidi.