Glābšanas operācijas dalībnieks Saimons Flikigers norādīja: "Sasilšanas dēļ vraks ir ieslīdējis šeit esošā plaisā. Ja to atstātu šeit, tas pazustu nākamo 10 līdz 20 gadu laikā. Ja mēs vēlamies to saglabāt, mums tas jādara tagad. Tikai nedaudz jāpastrādā – tas jāatbrīvo, jānoņem no ledus ar ķēdēm un ar helikopteru jāizceļ no plaisas."
Ekspedīcijas dalībnieki atzina, ka darbs Gauli ledājā ir nogurdinošs un bīstams, jo 750 kilogramus smagais lidmašīnas dzinējs atrodas 8 metrus dziļā plaisā, un cilvēkiem ar attiecīgu aprīkojumu tajā jānolaižas. Uz ledāja atrodas arī fizelāžas un spārnu daļas, kā arī citas detaļas.
Tomēr komandas dalībnieki ir gatavi riskēt, jo katastrofa un toreizējā cilvēku glābšana kļuvusi leģendāra. Lidmašīna bija ceļā no Austrijas uz Itāliju, pilots zaudēja orientāciju, bet ārkārtas nosēšanās uz ledāja bija veiksmīga. 12 pasažieri un apkalpes locekļi izdzīvoja, un tos pēc piecām dienām izglāba operācijas laikā, kas guva plašu publicitāti.