Rīgas modes nedēļa ir sezonāls pasākums, kas notiek gan pavasarī, gan rudenī; tā, piemēram, šoruden tiek prezentētas nākamā gada pavasara un vasaras kolekcijas. Runājot par modi, ir jāatceras – pasaulē ir tendences, kuras mākslinieki ievēro. Māksla ir atspoguļot tās caur savu stila izjūtu – sakombinējot to, kas ir modē, ar to, kas ir laba stila izjūta, teica Ošiņa-Bēķe.
Katru sezonu Rīgas modes nedēļas komanda strādā pie ārvalstu dizaineru piesaistes – viens no svarīgajiem notikumiem ir “United Fashion” klātbūtne, jo šī organizācija virza Eiropas debitantus – arī atklāšanas pasākumā piedalījās Maķedonijas un Igaunijas jaunās zvaigznes.
Ceturtdien sākas trīs dienu skašu programma, kur līdztekus lielām zvaigznēm piedalās arī debitanti. Savukārt atklāšanā visas trīs dizaineru skates bija veltītas tēmai “Mūsdienu digitalizācija”. Visi trīs mākslinieki nule kā absolvējuši kādu no Eiropas akadēmijām.
Savukārt 25.oktobrī desmit Latvijas apakšveļas ražotāji, tostarp “Rosme”, “V.O.V.A. Lingerie”, “Orhideja” un citi ievērojami zīmoli piedalīsies Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) organizētajā apakšveļas modes skatē. Pasākumu būs iespējams skatīties tiešraidē arī LSM.lv.