Manifestācijā norisināsies modes skates, kurās varēs redzēt gan pašmāju dizaineru, gan jauno talantu radītos tērpus un novērtēt modes zīmolus.
„Modes manifestācijas” mērķis ir demonstrēt tērpus ar patosu un pārliecību, lai pievērstu sabiedrības uzmanību tam, ka Latvijas mode ir valkājama un daudzveidīga, Latvijas Televīzijas raidījumā „Rīta Panorāma” atzina modes nedēļas organizatore Dita Danosa.
Šoruden manifestācijas fokuss būs uz Latvijas modi un jauno modes dizaineru integrēšanu modes biznesā.
„Starptautiskajā tirgū pastāv liela konkurence, mūs tur ar atplestām rokām neviens negaida. Viens no iemesliem, kāpēc fokusējamies uz Latvijas modi – vēlamies mūs reprezentēt kā kopumu, parādīt, ka mūsu ir daudz un mums ir dažādi modes zīmoli. Katrs sev var atrast tīkamo,” sacīja Danosa.
Viņa uzskata, ka Latvijas modes odziņa esot tas, ka mūsu dizaineri prot strādāt ar dabīgu materiālu.
Savukārt tērpu mākslinieks Artis Štamguts atzina, ka Latvijā modes biznesā pastāv laba konkurence. Tāpat Latvijas dizaineri konkurē ar starptautiskiem dizaineriem un startējuši konkursos ar labiem rezultātiem.
„Latvijā ar modi viss ir kārtībā,” sacīja Štamguts.
Modes nedēļa trešdien sāksies ar diskusiju par Latvijas modes eksporta tirgiem. Ceturtdiena tiks aizvadīta dažādās modes skatēs, kurās piedalīsies jaunie dizaineri. Modes skatēs arī viesosies Uzbekistānas vadošais zīmols „MarU”. Piektdien skates turpināsies ar vadošajiem Latvijas modes zīmoliem, kā arī notiks praktiskas un teorētiskas lekcijas par jaunākajām modes tendencēm. „Modes manifestācija” noslēgsies sestdien ar bērnu zīmolu modes skati.