Kurām «Supernovas 2019» dziesmām vislabāk veicas internetā?

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem un 8 mēnešiem.

Tieši pēc nedēļas – sestdienas, 16. februāra, vakarā, – astoņi Latvijas Televīzijas (LTV) autoru un izpildītāju konkursa “Supernova 2019” finālisti sacentīsies par ceļazīmi uz starptautisko Eirovīzijas dziesmu konkursu Telavivā, un viņu izpildītās dziesmas šobrīd aktīvi vērtē ne tikai pašmāju, bet arī ārvalstu klausītāji gan mūzikas straumēšanas vietnē “Spotify”, gan video koplietošanas vietnē “YouTube”, informēja Latvijas Televīzija. Kurām dziesmām izdevies piesaistīt visvairāk uzmanības?

Mūzikas straumēšanas vietnē “Spotify” šobrīd izteiktā vadībā ir grupa “Double Faced Eels”, kuras dziesmai “Fire” ir vairāk nekā 72,5 tūkstoši klausījumu.

Viņiem seko Markus Riva izpildītā dziesma “You Make Me So Crazy” ar teju 39 tūkstošiem klausījumu un Aivo Oskis ar 23,6 tūkstošiem “Somebody’s Got My Lover” klausījumu.

Savukārt video koplietošanas vietnē “YouTube” konkursa “Supernova” oficiālajā kanālā trīs skatītākie pusfinālu priekšnesumi pieder Samantai Tīnai ar dziesmu “Cutting The Wire” (teju 39 tūkstoši skatījumu), Edgaram Kreilim ar dziesmu “Cherry Absinthe” (22 tūkstoši skatījumu) un Markum Rivam ar “You Make Me So Crazy” (19 tūkstoši skatījumu).

Papildus iespējai pārstāvēt Latviju starptautiskajā Eirovīzijas dziesmu konkursā, “Supernova 2019” uzvarētājam būs iespēja noslēgt līgumu ar vienu no vadošajām mūzikas izdevniecībām mūsu reģionā – “Universal Music Group”, lai popularizētu dziesmu ārpus Latvijas. Konkursa finālā žūrijas sastāvā dziesmas un priekšnesumus nākamsestdien vērtēs arī “Universal Music Group” vadītājs Baltijas valstīs Petri Mannonens (Petri Mannonen). Izvērtējot “Supernovas 2019” finālā iekļuvušo dziesmu līdzšinējos panākumus interneta vietnēs “Spotify” un “YouTube”, viņš atzīst, ka šogad nav viena izteikta favorīta, tāpēc nākamnedēļ skatītājus gaida aizraujošs fināls.

“Daudz kas būs atkarīgs no dziesmas popularizēšanas pēdējā nedēļā un dalībnieka priekšnesuma finālā. Lai sasniegtu auditoriju digitālajā vidē, ir būtiski padarīt savu mūziku pieejamu visos digitālajos kanālos. Mūziķim ir jābūt tur, kur sastopami viņa potenciālie klausītāji un fani. Tas, vai dziesmai nepieciešams arī video, ir atkarīgs no projekta. Jaunajiem māksliniekiem un jaunajiem projektiem video ir svarīgs, lai iepazīstinātu ar sevi vizuāli,” stāsta P. Mannonens.

Jautāts, vai dziesmām būtu jābūt pieejamām gan “Spotify”, gan “YouTube”, “Universal Music Group” vadītājs Baltijas valstīs atzīst, ka Latvijā “YouTube” joprojām ir vislielākā popularitāte, taču arī “Spotify” mūzikas straumēšanas serviss piedzīvo strauju izaugsmi un kļūst arvien populārāks, tāpēc mūziķiem savas dziesmas būtu ieteicams izvietot abos kanālos.  

Konkursa “Supernova 2019” finālā nākamsestdien piedalīsies astoņi dalībnieki: Markus Riva, Edgars Kreilis, Aivo Oskis, “Double Faced Eels”, “Dziļi violets feat. Kozmens”, “Laime pilnīga”, Samanta Tīna un “Carousel”, kas fināla tiešraidē uzstāsies tieši šādā secībā.

Visu “Supernovas 2019” finālā iekļuvušo dziesmu video no abiem konkursa pusfināliem var noskatīties tiešsaistē.

Dziesmu atskaņošanas saraksts pieejams arī “Spotify”. Piedzīvot konkursa “Supernova 2019” lielo finālu klātienē Rīgas Kinostudijā iespējams, iegādājoties biļetes  vietnē “E-kase.lv”.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti