Serebreņņikovs norādīja, ka karš ir cilvēku nogalināšana un tas nozīmē visa iznīcināšanu. Karā cilvēki ir pūlis, nevis indivīdi ar savu pasaules redzējumu. Māksla darbojas citādāk, un tā atspoguļo cilvēka dvēseles ievainojamību un svarīgumu.
Savas valsts varas iestāžu nemīlētā mākslinieka piedalīšanās Kannu kinofestivālā sākumā bija zem jautājuma zīmes, bet organizatori pieņēma lēmumu liegt iespēju piedalīties festivālā tikai Krievijas māksliniekiem, kuriem ir saistība ar varas iestādēm. Serebreņņikova jaunākā filma izaicina Krievijas varas iestādes un propagandistus, kas mēģina slēpt Čaikovska homoseksualitāti. Filma ir smaga un vēsta par neilgo slavenā komponista laulību no viņa sievas skatu punkta – nespējot pieņemt vīra netradicionālo orientāciju Antoņina Miļjukova pamazām zaudē veselo saprātu. Režisors uzsver, ka balstījies uz vēsturiskiem faktiem un nav mēģinājis izdomāt savu stāstu par vēsturiskajiem notikumiem.