Tā mērķis - izstrādāt pilnvērtīgu izglītības programmu muzejā vai mākslas centrā, kas atbilstu studentu, mācību un mākslas iestāžu vajadzībām.
„Viena grupa ir uztaisījusi īsfilmu, jo viņi kopā ar bērniem taisīja programmu Mūkusalas mākslas salonā. Citi, domājot par muzeju, ir sapratuši, ka muzejam nav jābūt tikai savās telpās, bet ka tas var strādāt arī uz ārpusi.
Viņi ir iedvesmojušies no muzejiem Anglijā un Amerikā un izveidojuši mini rezidenci, domājot par arodskolām un skolēniem, un viņu iesaisti. Kā būtu, ja muzejs arī ārpus savām telpām piedāvātu izglītojošas programmas, kas liktu bērniem vairāk padomāt, iesaistīties un parunāt,” stāsta „kim?” projektu vadītāja Laima Ruduša.
Muzeju izglītības izpētei sadarbībā vienojušies „kim? Laikmetīgās mākslas centrs” un Latvijas Universitātes muzeju antropoloģijas kurss amerikāņu antropoloģes un muzeju pedagoģes Lorēnas Rodas vadībā.