Viņa veidojusi skatuves un gaismu dizainu “The Rolling Stones”, Deivida Bovija, Vitnijas Hjūstones pasaules tūrēm un strādājusi Holivudā pie tādām filmām kā “Sapņu meitenes” un “Čikāga”.
Māksliniece Pegija Eizenhauvere, kuru pirms deviņiem gadiem žurnāls “Variety” iekļāva simt Holivudas ietekmīgāko sieviešu sarakstā, velta atzinīgus vārdus nozares kolēģiem mūsu valstī.
“Man ļoti patīk šī tehnika, jo sevišķi gaismas. Un kādā konferencē ASV es uzzināju, ka tie ir Latvijas inženieri, kas šo tehnisko aprīkojumu ir radījuši. Līdz ar to šis reģions mums ir ļoti nozīmīgs tehnoloģiju centrs,” atklāj māksliniece. Viņa stāsta, ka Latvijā ražotais aprīkojums ir izmantots amerikāņu futbola Superkausā, “Grammy” apbalvošanas ceremonijā un ASV Kino akadēmijas “Oskaru” pasniegšanas ceremonijā.
“Tas, ko jūs šeit darāt, ir pasaules līmenī,” uzsver Eizenhauvere.
Gaismu mākslinieks Mārtiņš Feldmanis uzsver: “Mūsu profesionālā varēšana un domāšana ir tieši tāda pati uz pareizā ceļa kā visur pasaulē - ka mēs ne ar ko neesam sliktāki un neatšķiramies no viņiem.”
Šāds nozares profesionāļu salidojums ar semināriem un lekcijām notiek jau ceturto gadu, taču pirmo reizi sadarbībā ar “Latvijas Mūzikas attīstības biedrību/ Latvijas mūzikas eksportu”. Prožektoru gaismā galvenā tēma - radošums un funkcionalitāte - kā ar tehnoloģiskiem līdzekļiem gudri panākt maksimālo radošo rezultātu, sabalansējot idejas un iespējas.
Grupas “Dagamba” mūziķis Valters Pūce par forumu saka: “[..] man ļoti svarīgi ir redzēt šo visu, kas te notiek, iegūt kaut kādu informāciju, kas man var noderēt nākotnē, kad es veidoju jaunu programmu, zinot šo visu, tas var pamainīt arī mūziku.”
Viens no centrālajiem notikumiem forumā – diskusija par koncertzāļu un kultūras namu funkcionalitāti Latvijā, kā arī Baltijas un Polijas reģiona izdevniecību un mārketinga vadītājas lekcija par digitālo mūzikas izplatīšanu.
“Pārstāvu vienu no pasaules līderiem šajā jomā. Mēs runāsim par labākajiem piemēriem, kā strādāt ar digitālo izplatītāju, ko piedāvā servisi, un dalīšos pieredzē, kas māksliniekam vai ierakstu kompānijai jādara, lai digitālais izplatītājs varētu to izplatīt tālāk,” stāsta "The Orchard” Baltijas un Polijas reģiona izdevniecību un mārketinga vadītāja (ASV) Magdalēna Jensena.