Latvijas Fotogrāfijas muzeja sabiedrisko attiecību speciāliste Elīza Šternberga stāsta: "Līdzko viņi kļuva par tēviem, viņi sāka dokumentēt savu bērnu dzīves, bet principā ir tā, ka viņi dokumentē savu pieredzi, kā tas ir – būt tēvam. Un izstādi īpaši interesantu padara tas, ka viņu pieredzes ir ļoti atšķirīgas. Piemēram Johannesa Rompanena pieredze ir tāda dramatiskāka – viņam ir fotogrāfiju sērija “Lilja” – tā ir viņa meita, meitenīte ar īpašām vajadzībām, meitenīte, kura nekad nerunās, nekad nestaigās, tādēļ viņas fotogrāfijās parādās bieži vien ātrās palīdzības brigādes."
Savukārt no pretējas sienas uz skatītāju strāvo daudz poētiskāka atmosfēra no divu brāļu ikdienas.
"Šī ir fotogrāfiju sērija “Sirdspuksti”, kuras autors ir Jūso Vesterlunds. Man ļoti patīk, kā viņš pats pasaka par savām bildēm, “fotogrāfijas ir kā dzejoļi, kurus viņš nav mācējis uzrakstīt''," skaidro Fotogrāfijas muzeja pārstāve. "Visas šīs trīs fotogrāfiju sērijas vieno tas, ka varētu teikt, ka viņas ir par to, kā mēs varam un cik daudz mēs varam palīdzēt saviem bērniem. Un cik daudz mums tas ir jādara."
Latvijas Fotogrāfijas muzeja augšstāvā iekārtots fotogrāfa Aki Snikoski un viņa meitas Astrīdas kopdarbs “Jaunie spoki”, cenšoties izprast meitas bailes, dzīves pārmaiņas un laika ritējumu. Abi nolēmuši to turpināt līdz 2058. gadam, kad svinēs 80 un 50 gadu jubilejas un kad meitai būs vairāk jārūpējas par tēvu.
"Tas viss ir sācies ar to, ka viņi bijuši meža namiņā un ir sākusies liela vētra, un meitai ir bijis ļoti bail no vētras. Viņš ir sācis jautāt, no kā tieši viņai ir bail. Viņa prasījusi, vai to vētru rada vētras monstrs. Viņš ir prasījis, kā izskatās vētras monstrs. Viņa stāstījusi, ka viņam ir liela galva un viņš tāds briesmīgs. Tad viņi pārģērbuši meitu par vētras monstru, līdz ar to viņai nav bijis vairs bail no vētras monstra, jo viņa pati ir kļuvusi par vētras monstru. Visa šī fotogrāfiju sērija ir par to, kā viņi abi divi tiek galā ar viņas bailēm; līdzko ir kāda neizpratne par pasaules uzbūvi vai no kaut kā bail, viņi pārvērš to šādā fotogrāfijā, ietērpjot meitu viņas pašas bailēs," skaidro Šternberga.