Kamerorķestrim un elektronikai ar vizuālām projekcijām un Artūra Puntes tekstu rakstītais darbs uzbur sirreālu atmosfēru – elektronikas partijā izsētās vārdu lauskas mijiedarbojas ar akustisko instrumentu balsīm un reizumis būvē šķietami ārpasaulīgus un līdz šim neiepazītus tembrus, apliecinot, ka jaunās komponistes rokrakstam piemīt kā tehniska meistarība, tā īpaši suģestējoša emocionalitāte.
Tās atklāsmē būtiska loma arī diriģentam Normundam Šnē, kura viedajā lasījumā pārsteidzošais opuss pirmoreiz izskanēja 12. augustā, pēc kārtas jau ceturtajā alternatīvajā kamermūzikas festivālā “Sansusī”. Atskaņojumā piedalījās Valsts kamerorķestris "Sinfonietta Rīga", pati autore, kuras pārziņā bija elektronika, kā arī Artūrs Punte (teksts, projekcijas, elektronika).
Linda Leimane opusu "Dialexica" veidojusi pirms nepilniem trim gadiem; tas rakstīts kamerorķestrim, elektronikai ar tekstu un projekcijām.
“Lielās mūzikas balva 2017"
“Lielās mūzikas balvas 2017" pasniegšanas ceremonija norisināsies 6. martā Latvijas Nacionālajā operā. Plkst.19.00 tā būs klausāma arī Latvijas Radio 3 “Klasika” un replay.lv tiešraidē, bet pēc plkst. 22.00 skatāma arī Latvijas Televīzijā.
"Viss radās no sarunām par laikmetīgo operu. Kad Linda iecerēja darbu, kurā bija paredzēts arī teksts, teicu viņai – ja es rakstu tekstu, to nedrīkst dziedāt!" sarunā ar Rūtu Paulu atklāja Artūrs Punte.
Viņš arī uzsvēra: "Mans izaicinājums bija radīt tekstu, kur iekšējā drāma risinātos citās intonācijās. Tāpēc uzaicinājām cilvēku, kurš strādā ar tekstu – tulku, kurš ar introvertu intonāciju tekstu arī ierunāja. Tas ir teksts, kas atbrīvots no sintakses. Tapa vārdu kolekcija, kuru nozīmei drīzāk ir dinamiska jēga."