Manonas Lesko loma prasa ļoti daudz – gan vokāli, gan aktieriski tā ir tik dažāda,” saka Kristīne Opolais, skaidrojot, ka Pučīni pirmajā cēlienā Manonas Lesko partijā uzrakstījis tik neizteiksmīgas frāzes, „ka neviens neatceras Manonu pirmajā cēlienā”.
Draiskulīga, atvērta, ļoti emocionāla un absolūti bīstama, šarmanta un seksuāla, - tā savu varoni raksturo operas dīva. Atšķirībā no pirmā cēliena otrais pēc dziedātājas domām ir vokāli sulīgāks un dažāds.
„Viņa man ir tik dažāda un devusi tik daudz jaunas iespējas, ne tikai vokālās! Esmu tik laimīga, ka man pirmā Manona bija tieši ar Antonio Papano, kas ir Pučīni meistars!” uzsver Opolais.
Dziedātāja stāsta, ka daudz strādāts kopā ar partneri Jonasu Kaufmani, kurš operas iestudējumā ir de Grijē lomā. Citreiz abi pēc mēģinājumiem izrunājuši problemātiskās epizodes.
Jau zināms, ka Opolais iejutīsies Manonas Lesko lomā arī Pučīni „Manonas Lesko” iestudējumā Ņujorkā. Arī tur viņas partneris būs Kaufmanis.
Bet pamatu esmu dabūjusi. Un esmu tik laimīga par to,” atzīst Opolais. „Tā ir bagātība manī, un šis ir tas gadījums, kas attīsta mani. Es jūtu.”
Kā vēstīts, 17.jūnijā Karaliskajā Londonas Koventgārdena operā mūsu operdziedātāja Kristīne Opolais debitēja Džakomo Pučīni operas “Manona Lesko” titullomā. Daļa kritiķu pārmeta režisoram uzspēlētu greznumu, bet ietekmīgais laikraksts “The Independent” nosauca Opolais duetu ar Kaufmani par "vokālajām laulībām debesīs".