Koncertā skanēs sirsnīgā austriešu dziesminieka Franča Šūberta “Lielā simfonija'' un latviešu nepieradinātā eksperimentētāja Kristapa Pētersona kamersimfonija “Akustikas apguve”, kas savulaik komponēta Spilves lidostas savdabīgajam daudzpakāpju arhitektūras ansamblim.
Savukārt Volfgangs Amadejs Mocarts savā Koncertsimfonijā tās spriego dramaturģiju apvienojis ar instrumentālā koncerta neatslābstošo virtuozitāti, kas līdzsvaros gan romantiskā dziesminieka sirdēstus, gan akustikas meistara skaņu lidojumus.
"Visiem šie skaņdarbiem ir viena kopīga lieta - tie visi savā laikā ir bijuši mazliet eksperimentāli, un tajā pašā laikā tie ir izturējuši laika pārbaudi," telefonintervijā Latvijas Televīzijas raidījumā "Rīta Panorāma" norāda Normunds Šnē.
Solistu godā koncertā būs divi izcili kamermūziķi un, kā saka Šnē, uzticami kamerorķestra sadarbības partneri, kolēģi Berlīnes stīgu kvartetā "Artemis" – Latvijā allaž gaidītā vijolniece Vineta Sareika un Zalcburgas "Mozarteum" skolotais vijolnieks un altists Gregors Zīgls.
Normunds Šnē stāsta, ka kamerorķestra "Sinfonietta Rīga" jaunā, 11. sezona solās būt pat interesantāka nekā iepriekšējā.
"Es pat teiktu - ar dažiem pārsteigumiem pat vēl spožāka nekā iepriekšējā gadā," saka Šnē, apstiprinot, ka kamerorķestris aizvien ir tikpat visaptverošs un cenšas spēlēt visplašāko repertuāru, kādu vien spēj, lai klausītājiem un pašiem būtu interesanti, lai mūziķi neieslīgtu kaut kādā "hipotētiskā rutīnā", kas, pēc diriģenta domām, mūzikā ir nāvējoša.