Koncertu leģendārais vijolnieks sāka ar paša aranžējumu - Krēmers koncerta pirmajā daļā izpildīja skanējuma un idejiskajā līmenī sarežģītu mūziku: ne tik zināmā poļu komponista Mečislava Veinberga 24 prelūdijas, kas rakstītas čellam solo, Gidons Krēmers aranžējis vijolei.
“Es mēģināju domāt par mūziku, ne tikai par instrumentāciju, tas bija ļoti grūts darbs, un es ar to nodarbojos veselu gadu, esmu ļoti apmierināts, ka beidzot tas darbs ir darīts, daudziem vijolniekiem būs iespēja pieskarties pie šī opusa, kurš ir izcils,” atzina Krēmers.
Prelūdijas idejiski savienotas ar lietuviešu fotogrāfa Antanas Sutkus melnbaltiem attēliem. Fotogrāfijas un prelūdijas tapušas vienā laikā - apmēram ap 1960.gadu.
Koncerta otrajā daļā izskanēja Frederika Šopēna Trio sol minorā, kas ļāva uz skatuves satikties Gidonam Krēmeram un pianistam Georgijam Osokinam.
“Es ļoti labi saprotu viņa līmeni, kā neviens, man spēlēt ar viņu ir ļoti patīkami, ļoti neparedzami, bet labā nozīmē. Tu nezini, ko viņš darīs uz skatuves, jo viņš ir ļoti brīvs,” atzina pianists Georgijs Osokins.
Koncerta noslēguma daļā klausītājus priecēja “Kremerata Baltica” solistu oktets.