Ceturtdien LFF parakstīja trīs gadu līgumu ar mazumtirdzniecības tīklu SIA "Lidl Latvija" par sadarbību meiteņu futbolā. Sadarbība paredz ne tikai meiteņu U-8 līdz U-16 vecuma grupu čempionātu rīkošanu, bet arī palīdzību ar ekipējumu.
"LFF stratēģija turpmākajos piecos, sešos gados ir, lai sieviešu futbols kļūtu par populārāko sieviešu sporta veidu valstī," teica Gaidels.
Savukārt LFF valdes locekle Anastasija Kučinska uzsvēra, ka organizācijas mērķis ir palielināt meiteņu skaitu futbolā. Viņasprāt, LFF ejot pareizajā virzienā, jo palielinoties gan spēlētāju, gan komandu skaits.
Tikmēr Sieviešu futbola līga (SFL) pirmo reizi vēsturē ieguvusi titulsponsoru, un tas ir SIA "Luckybet", turnīram turpmāk saucoties "Lucky Bet" Sieviešu futbola līga. Arī ar titulsponsoru noslēgta vienošanās uz trīs gadiem.
"Vēlamies sieviešu futbolu skaisti prezentēt, lai cilvēkiem būtu vēlme nedēļas nogalē apmeklēt ne tikai vīriešu virslīgas spēles, bet arī sieviešu līgas mačus. Gribētu, lai tie ir svētki ne tikai laukumā. Tāpat sagaidām, ka arī sieviešu futbolā būs savi derbiji," uzsvēra Kučinska.
"Ir sperti pirmie soļi, arvien vairāk veidojot sociālo tīklu saturu sieviešu futbolam. Ir jāsāk ar maziem, maziem soļiem un darbībām," pauda "Metta" futboliste Amēlija Lipšāne.
Pirmās čempionāta spēles notiks 29. un 30. martā. Turnīra mačus translēs Latvijas futbola tiešraižu platformā "futbols.tv".