Uz lidmašīnas klāja bija 239 cilvēki. Satelītattēlu uzņēmumi liecina, ka lidmašīna novirzījās no paredzētā kursa, un eksperti uzskata, ka tā, visticamāk, nogāzusies kaut kur Indijas okeāna dienvidos. Notika vairāki plaši meklēšanas darbi, taču visi beidzās nesekmīgi.
Vienīgais, kas liecina par lidmašīnas nogāšanos, ir vairākas atlūzas, kuras izskalotas Āfrikas austrumu piekrastē un vairākās Indijas okeāna salās. Tagad kāda ASV kompānija nākusi klajā ar priekšlikumu Malaizijas valdībai un, ja tiks atrasti kādi jauni pierādījumi par lidmašīnas likteni, atsākt meklēšanas darbus.
ASV izpētes grupas piedāvājums daļai bezvēsts pazudušo cilvēku tuvinieku viesis cerības reiz uzzināt, kas ar lidmašīnu notika patiesībā.
"Esmu sajūsmā, tas ir tas, ko mēs vēlējāmies dzirdēt un uz ko cerējām ļoti ilgu laiku. Transporta ministrs ir daudz solījis par meklēšanas atsākšanu, un par to, ka viņš ir piekritis palīdzēt, esmu ļoti pateicīga," sacīja MH370 apkalpes locekļa sieva Žakita Gomeza.
Taču citi radinieki nav tik optimistiski noskaņoti. Vairākiem pēc desmit gadu ilgas neziņas īsti vairs nav cerību, ka patiesība tik tiešām varētu tikt atklāta vai pati lidmašīna atrasta. Vēl ir tādi, kuriem šķiet, ka politiķi izmanto meklēšanas darbu atsākšanu kā lozungu politisko mērķu sasniegšanai.
"Kādu dienu būs kāds, kurš nāks un pateiks mums, kas īsti notiek, pateiks patiesību. Tas ir vienīgais, ko vēlamies. Mēs ceram, ka tā diena reiz pienāks," teica MH370 stjuarta sieva Intana Maizura.
Līdz šim Malaizijas valdība ziņoja, ka neatbalstīs jaunu meklēšanas darbu sākšanu bez jauniem pierādījumiem.
Taču tagad domas maina. Malaizijas satiksmes ministrs sacījis, ka valdība ir ieinteresēta atrast lidmašīnu un finansējuma slieksnis nav būtisks.
Malaizijas lidmašīna nav vienīgā pasaulē, kura ir pazudusi bez pēdām, taču, salīdzinot ar citām, tajā bija visvairāk pasažieru.