Šī ir otrā tiesas prāva, kurā ASV iestādes apsūdz tehnoloģiju milzi par sava monopolstāvokļa izmantošanu.
Šajā procesā ASV Tieslietu ministrija kopā ar vairāku pavalstu koalīciju mēģinās pierādīt, ka "Google" ir pārkāpis Savienoto Valstu likumdošanu ar saviem digitālās reklāmas rīkiem. Proti, uzņēmums kopā sasaista izdevējiem un reklāmdevējiem paredzētos rīkus, tādējādi nodrošinot priviliģētu starpnieka stāvokli un ļaujot gūt peļņu. Tas ir ietekmējis izdevējus, no kuriem daļa bijuši spiesti meklēt alternatīvus veidus savas darbības finansēšanai, bet citi - pārtraukt darbību.
Uzņēmums apsūdzības noliedz, sakot, ka tam nav jādalās ar konkurentiem tehnoloģiskajā priekšrocībā un ka tā produkti ir savstarpēji savietojami ar konkurentu piedāvājumu.
Pirmajā tiesas procesā starp uzņēmumu un ASV valdību spriedums tika pasludināts augustā. Toreiz Kolumbijas apgabaltiesa Vašingtonā atzina, ka uzņēmumam "Google" ir monopols tiešsaistes meklētāju tirgū.