Interesanti, ka šis infrastruktūras projekts ir 35 metrus augstāks par Eifeļa torni. Šajā gadījumā gan svarīgākais nav tilta izmērs vai vērienīgums pasaules mērogā, bet gan tas, kādas funkcijas tas pildīs.
Jaunā dzelzceļa līnija sniegs Indijai stratēģiskas priekšrocības nemierīgajā pierobežas reģionā. Himalaju reģions Kašmirā jau vairākus gadu desmitus ir bijis karstākais punkts starp Indiju un Pakistānu.
Tas būs arī pamatīgs grūdiens Kašmiras ielejas ekonomikai, jo līdz šim ziemas mēnešos šī reģiona savienojamība ar pārējo valsti bija apgrūtināta.
Čenabas tilta būvniecībai bija nepieciešami 20 gadi, un tam ir vairāki iemesli. Viens no tiem – šis reģions ir kalnains, kas pamatīgi apgrūtināja tilta būvniecību. Projektā strādājošajiem inženieriem būvniecības sākumposmā bija jānokļūst attālajā vietā kājām vai ar mūļiem.
Vēl viens liels izaicinājums bija loģistika vietas nepieejamības un šauro ceļu dēļ. Daudzas tilta sastāvdaļas tika uzbūvētas un izgatavotas uz vietas.
Nevar nepieminēt arī papildu drošības aspektu. Proti, tilta konstrukcija spēj izturēt sprādzienus, un šādu situāciju gadījumā pat tad, ja būtu bojājumi vai kāds balsts tiktu izsists, – kaut ar mazāku ātrumu, bet vilcieni turpinātu kursēt.