Kopš Krievijas sāktā pilna mēroga iebrukuma Ukrainā pirms diviem gadiem tiek īstenotas regulāras kampaņas nolūkā vājināt rietumvalstu atbalstu Ukrainai.
Uzņēmuma "Meta" ziņojumā teikts, ka līdz novembrim gaidāmajās kampaņās cita starpā varētu tikt veicināti vēstījumi par Ukrainas valdību kā neuzticamu sabiedroto vai pastiprināti izplatīti viedokļi, kas pauž Krievijai labvēlīgu nostāju kara un tā turpmākās attīstības gaitā.
Kā norāda uzņēmums, tas apturējis kopumā četras Krievijā bāzētas slēptās ietekmes kampaņas, kuru mērķauditorijas bija Eiropā, Amerikas Savienotajās Valstīs, kā arī franču valodas pratēji Āfrikā un angļu valodas pratēji visā pasaulē.
Kopumā "Meta" apturējusi 340 "Facebook" un "Instagram" lapu, profilu un grupu darbu, kuru izdevumi sociālo tīklu reklāmās pārsniedz 150 000 dolāru.