Rīta Panorāma

Spānijas vēlēšanas nepārliecinoša uzvara konservatīvajiem

Rīta Panorāma

Izraēlā turpinās protesti pret tiesu sistēmas reformu

Mainīs "Twitter" logotipu

Ardievas zilajam putniņam. Masks nomainījis «Twitter» logo uz «X»

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada un 3 mēnešiem.

Mikroblogošanas vietnes "Twitter" īpašnieks Īlons Masks paziņojis, ka nolēmis mainīt uzņēmuma nosaukumu un logo. Turpmāk šis sociālais tīkls būs pazīstams ar nosaukumu "X".

2006. gadā izveidotā sociālā tīkla logo līdz šim bija zils putniņš un ieraksti tviterī tika dēvēti par "tvītiem", bet jaunais īpašnieks Masks nolēmis, ka turpmāk "Twitter" jāsauc par "X" un tvītu vietā būs "iksi".

Masks ir īpaši iemīļojis "X" burtu: viņam pieder domēns "X.com", kosmonautikas uzņēmums "SpaceX" un pat savam bērnam viņš devis neizrunājamu vārdu X Æ A-12.

Jaunais simbols "X" tagad redzams datora versijas augšējā daļā, kamēr mobilā telefona lietotnē joprojām ir iepriekšējais logo – zilais putniņš.

Nozares eksperti šīs izmaiņas saista ar sarūkošajiem reklāmas ieņēmumiem un konkurenta – "Metas" sociālās sazinās vietnes "Threads" izveidošanu. 

Masks pēc uzņēmuma iegādes pagājuša gada oktobrī veica arī citas izmaiņas, tai skaitā jūlijā īslaicīgi ieviesa ierakstu aplūkošanas ierobežojumus, tomēr daudzi no jaunievedumiem tiek kritizēti un raisa bažas par vēl lielāku reklāmdevēju aizplūšanu.

Pirms nedēļas Masks atzina, ka kopš kompānijas pārņemšanas reklāmas ieņēmumi samazinājušies par gandrīz pusi, un tas bija viens no iemesliem 7500 darbinieku atlaišanai.

Šī mēneša sākumā darbu sāka arī ASV sociālo tīklu lieluzņēmuma "Meta" izstrādātā mikroblogošanas platforma "Threads", kas tiek uzskatīta par tiešu "Twitter" konkurenti. Pirmajā nedēļā "Instagram" pavadošajā lietotnē reģistrējās 100 miljoni cilvēku, tai skaitā daudzas pazīstamas personas.  Tomēr eksperti ir piesardzīgi, jo nav skaidrs, cik no viņiem tajā paliks.

KONTEKSTS:

Pasaules bagātākais cilvēks, ASV miljardieris Īlons Masks 2022. gada oktobra nogalē pabeidza sociālā tīkla "Twitter" iegādes darījumu un pārņēma kontroli pār šo uzņēmumu. Viņš atlaida vairākus vadošos "Twitter" darbiniekus. Masks par sociālā tīkla iegādi samaksāja 44 miljardus ASV dolāru.

Uzņēmējs apgalvoja, ka nopircis "Twitter", lai sekmētu veselīgas debates par plašu ideju loku un stātos pretī tendencei, kad sociālie mediji sašķeļas partejiskos "atbalss kambaros".

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti