Viņš atzina – kaut arī pilnībā problēmu atrisināt nav iespējams, sociālajam tīklam izdevies panākt lielu progresu.
Pēc Cukerberga teiktā, kopš 2016. gada ASV prezidenta vēlēšanām ir notikušas daudzas citas vēlēšanas un līdzīgi iejaukšanās gadījumi fiksēti maz. Viņaprāt, tas pierāda, ka kompānijas veiktie pasākumi nesuši rezultātu.
"Facebook" pagājušonedēļ paziņoja, ka pirms EP vēlēšanām ieviesīs ierobežojumus reklāmām, lai cīnītos ar ārvalstu ietekmi. Ierobežojumi attieksies uz politiķu vai partiju kampaņu saturu, kā arī reklāmām, kurās cilvēki mudināti balsot vai aicināti no tā atturēties.
Noteikumi arī prasīs reklāmdevējiem atklāt savu identitāti, ko lietotāji varēs noskaidrot.