Kompānija paziņojumā norādījusi, ka reklāma var veicināt publisku diskusiju par svarīgām tēmām, tāpēc no trešdienas tiek mīkstināti reklāmas noteikumi ASV. Tuvāko nedēļu laikā plānots arī paplašināt atļauto politisko reklāmu.
Uzņēmums informēja, ka tā reklāmas politika tiks saskaņota ar noteikumiem, ko ievēro televīzija un citi mediji. Tikšot arī darīts viss iespējamais, lai cilvēki vietnē "Twitter" tiktu aizsargāti.
Kā tēmas, kuru reklāmu varētu atļaut, tīkla vadība minēja klimata pārmaiņu problēmas, valdības programmas, tautas skaitīšanas un vēlētāju reģistrāciju.
Tomēr izmaiņas nav negaidītas, jo jaunais kompānijas īpašnieks Īlons Masks jau iepriekš paziņoja, ka ir par vārda brīvību. Viņš deva rīkojumu atjaunot daudzus iepriekš bloķētus kontus, tostarp bijušā ASV prezidenta Donalda Trampa kontu.
KONTEKSTS:
Pasaules bagātākais cilvēks, ASV miljardieris Īlons Masks oktobra nogalē pabeidza sociālā tīkla "Twitter" iegādes darījumu un pārņēma kontroli pār šo uzņēmumu. Viņš atlaidis vairākus vadošos "Twitter" darbiniekus. Masks par sociālā tīkla iegādi samaksājis 44 miljardus ASV dolāru.
Uzņēmējs apgalvo, ka nopircis "Twitter", lai sekmētu veselīgas debates par plašu ideju loku un stātos pretī tendencei, kad sociālie mediji sašķeļas partejiskos "atbalss kambaros".