Indijas uzņēmums «Tech Mahindra» Rīgā izveido biznesa apstrādes pakalpojumu centru; radīs 500 darbavietas

Indijas tehnoloģiju konsultāciju un digitālo risinājumu nodrošinātājs "Tech Mahindra" paplašina biznesa apstrādes pakalpojumu uzņēmējdarbību Baltijas valstīs, izveidojot jaunu biznesa procesu ārpakalpojumu centru Rīgā. Plānots, ka jaunatvērtajā centrā Rīgā tiks nodarbināti aptuveni 500 profesionāļi, informēja uzņēmumā.

Centrs atklāts 2. jūlijā biroju kompleksā "Jaunā Teika". Uzņēmuma vadība atzīst – Latvijas galvaspilsēta stratēģiski izraudzīta kā piemērota vieta piekļūšanai Eiropas tirgiem.

Kā norādīja kompānijā, ienākšana Baltijas valstīs ir nozīmīga "Tech Mahindra" ilgtermiņa stratēģijā, lai nodrošinātu inovatīvus tehnoloģiju risinājumus visā pasaulē. Biznesa apstrādes pakalpojumu paplašināšana Latvijā stiprinās "Tech Mahindra" klātbūtni Eiropā, nodrošinot vietējiem un reģionālajiem klientiem tiešu piekļuvi uzņēmuma plašajam pakalpojumu klāstam, tostarp 5G, metaversam, blokķēdei, kvantu skaitļošanai, kiberdrošībai un mākslīgajam intelektam.

""Tech Mahindra" paplašināšanās Baltijas valstīs ir būtisks solis mūsu izaugsmes stratēģijā.

Latvijas plaukstošā tehnoloģiju ekosistēma, kvalificētais darbaspēks, spēcīgā IT infrastruktūra un labvēlīgā valdības politika padara Latviju par ideālu centru piekļūšanai Eiropas tirgiem.

Šī paplašināšanās uzsver mūsu apņemšanos veicināt reģionālo izaugsmi un tehnoloģisko attīstību Eiropā, tādējādi sniedzot mūsu klientiem iespēju strauji paplašināties un attīstīt savus uzņēmumus kā vēl nekad," norādīja "Tech Mahindra" Biznesa procesu pakalpojumu vadītājs Birendra Sens. 

Rīgas mērs Vilnis Ķirsis ("Jaunā Vienotība") uzsvēra: "Tech Mahindra" jaunā biznesa apstrādes pakalpojumu centra atklāšana Rīgā vēlreiz apliecina pilsētas attīstību un pieaugošo konkurētspēju. Rīga kļūst arvien pievilcīgāka globālajiem biznesa servisa centriem. Šo centru klātbūtne veicina gan izaugsmi, gan inovācijas pētniecībā un viedajās tehnoloģijās. Augstas kvalitātes pakalpojumi uzlabo vietējo biznesa vidi un paaugstina uzņēmumu efektivitāti."

"Tech Mahindra Business Process Services" ir vairāk nekā 55 piegādes centri 15 valstīs, kas sniedz pakalpojumus vairāk nekā 50 valodās vairāk nekā 270 klientiem visā pasaulē.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti