Mākslīgā intelekta izmantošanā arī neveiksmes – «McDonald's» atteiksies no rīka pasūtījumu organizēšanai

Pasaulē viens no populārākajiem ātrās ēdināšanas ķēdes uzņēmumiem "McDonald's" paziņojis, ka atteiksies no mākslīgā intelekta rīka, kas pēdējos dažos gados palīdzēja organizēt pasūtījumus.

vēsta BBC, "McDonald's" izmantotā mākslīgā intelekta spējas palīdzēt pasūtījumu organizēšanā izrādījušās nepilnīgas. Klienti tiešsaistē dalījušies ar vairākām komiskām neveiksmēm, kad mākslīgais intelekts fiksējis, piemēram, tādus pasūtījumus kā bekona saldējums vai vistas nageti simtiem dolāru vērtībā.

Vienā video, kam ir 30 tūkstoši skatījumu vietnē "TikTok", jauna sieviete neveiksmīgi cenšas pārliecināt mākslīgo intelektu, ka vēlas karameļu saldējumu, bet tas viņas pasūtījumam pievieno vairākas kaudzes sviesta.

"McDonald's" paziņoja franšīzes ņēmējiem, ka līdz jūlija beigām izņems šo tehnoloģiju no vairāk nekā 100 restorāniem, kuros tā tika testēta.

Uzņēmums neizslēdz iespēju, ka nākotnē mākslīgā intelekta palīdzību balss pasūtījumu pieņemšanā izmantos, bet tas pilnībā neaizstās cilvēku darbu.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti