Cenu kāpums ir radījis raizes konditorejas izstrādājumu ražotājiem šokolādes pārdošanas sezonas laikā, piemēram, Valentīna dienā un Lieldienās.
Nākamie lielākie saldumu svētki būs Halovīns, tāpēc uzņēmumi meklē radošus veidus, kā cīnīties ar kakao trūkumu.
Tas nozīmē, ka patērētāji veikalu plauktos varētu ieraudzīt mazākas dažādu garšu šokolādes tāfelītes un vairāk kārumu bez šokolādes.
Starptautiskā kakao organizācija augustā prognozēja, ka šosezon kakao ražošana pasaulē samazināsies par 14%.
Tomēr kakao perspektīvas nav pārāk drūmas, jo analītiķi un tirgotāji sagaida, ka pašreizējais deficīts mainīsies uz pārpalikumu, jo uzlabojušies laika apstākļi.