Visas Baltijas 2024. gada laureāti tiks noskaidroti 20. septembrī Baltijas mārketinga nozares pasākuma – "Baltic Brand Forum" – laikā.
Finālisti noskaidroti, pamatojoties uz Baltijas zīmolu un dzīvesstila pētījuma "Brand Capital" datiem, ko veica viens no lielākajiem un vadošajiem tirgus izpētes datu vācējiem Eiropā kompānija "Norstat". Šogad pētījumā piedalījušies vairāk nekā 3000 Baltijas valstu iedzīvotāju, atbildot uz teju 300 jautājumiem par dzīvesstilu un attieksmi, tādējādi ļaujot apkopot patērētāju viedokļus par aptuveni 600 zīmoliem Baltijā.
"Baltic Brand Forum" 2024. gada finālā no Latvijas cīņu par uzvaru turpinās pieci zīmoli katrā no septiņām kategorijām, kas atspoguļoti jauktā secībā:
Straujāk augošie zīmoli:
- "Ādažu čipsi",
- "Circle K",
- "Depo",
- "Lido",
- "Neste".
Zaļākie zīmoli:
- "Humana",
- "IKEA",
- "Latvijas valsts meži",
- "Madara",
- "Seal".
Cilvēcīgākie zīmoli:
- CSDD,
- "LAMPA",
- "Latvijas valsts meži",
- "Rīgas satiksme",
- "Swedbank".
Mīlētākie zīmoli:
- "Depo",
- "Maxima",
- "Omniva",
- "Rimi",
- "Swedbank".
Mīlētākie vietējo ražotāju zīmoli:
- "Ādažu čipsi",
- "Karlsons",
- "Kārums",
- "Pols",
- "Spilva".
Mīlētākie mediju zīmoli:
- "Delfi",
- Latvijas Radio,
- LSM.lv,
- LTV1,
- Radio Skonto.
Izklaidējošākie zīmoli:
- "Forum Cinemas",
- "Līvu akvaparks",
- "Rīgas cirks",
- "Summer sound",
- "Zelta zivtiņa".
Savukārt pārējo Baltijas valstu finālisti tiks noskaidroti jau tuvāko nedēļu laikā Lietuvā un Igaunijā.
""Brand Capital" pētījums ir unikāls rīks, jo tas sniedz iespēju vairāk nekā 600 zīmolu precīzi izprast savu pozīciju Baltijas tirgū. Šāda mēroga pētījums ļauj izvērtēt patērētāju gaidas un vajadzības, kā arī nodrošina zīmoliem iespēju pielāgot savu mārketinga stratēģiju un aktivitātes atbilstoši jaunākajām tirgus tendencēm. Vienlaikus, neslēpsim, tas ļauj arī izcelties citu zīmolu vidū savā nozarē, kas mūsdienās nav mazsvarīgi," sacīja "Norstat" vadītāja Latvijā Linda Ezera.