Valsts arī plāno noteikt 25% nodevu Ķīnas tēraudam un alumīnijam. Ķīniešu automašīnu zīmoli Kanādā joprojām nav izplatīta parādība, taču centieni tirgū iekļūt notiekot.
"Mēs pārveidojam Kanādas autobūves nozari, lai kļūtu par pasaules līderi nākotnes transportlīdzekļu ražošanā, taču tādi [tirgus] dalībnieki kā Ķīna ir izvēlējušies sev piešķirt negodīgas priekšrocības pasaules tirgū," lēmumu pamatoja Kanādas premjerministrs Džastins Trudo.
Kanādas noteiktās nodevas Ķīnas elektroauto stāsies spēkā 1. oktobrī, savukārt nodeva tēraudam un alumīnijam tiks ieviesta no 15. oktobra, vēstīja britu raidsabiedrība BBC.
Kanāda un citi Rietumu partneri apsūdz Ķīnu par tās elektroauto nozares subsidēšanu, dodot saviem automašīnu ražotājiem negodīgas priekšrocības.
Ķīnas vēstniecība Kanādā jau paudusi spēcīgu neapmierinātību par Kanādas plāniem.