Salīdzinot ar 2023. gada septembri, būtiskākais apgrozījuma kāpums bija informācijas un komunikāciju tehnoloģiju iekārtu mazumtirdzniecībā specializētajos veikalos (par 19,6%), mazumtirdzniecībā pa pastu vai interneta veikalos (par 9,2%) un kosmētikas un tualetes piederumu mazumtirdzniecībā (par 6,3%). Apgrozījuma kritums bija mazumtirdzniecībā stendos un tirgos (par 12,5%), kultūras preču un atpūtai paredzēto preču mazumtirdzniecībā (par 8,5%) un nespecializētajos veikalos, kur pārsvarā pārdod nepārtikas preces (par 6,5%).
Mazumtirdzniecības kopējais apgrozījums faktiskajās cenās, neņemot vērā kalendāra dienu ietekmi, samazinājās par 0,4%.
2024. gada septembrī, salīdzinot ar augustu, pēc sezonāli koriģētiem datiem salīdzināmajās cenās mazumtirdzniecības apgrozījums samazinājās par 0,3%.
Pārtikas preču mazumtirdzniecība pieauga par 1,1%. Nepārtikas preču mazumtirdzniecības apjoms, neieskaitot autodegvielas mazumtirdzniecību, samazinājās par 1,8%, autodegvielas mazumtirdzniecība palielinājās par 0,9%.
Salīdzinot ar iepriekšējo mēnesi, apgrozījums pieauga informācijas un komunikāciju tehnoloģiju iekārtu (par 2,5%) un mājsaimniecības elektroierīču mazumtirdzniecībā specializētajos veikalos (par 1,2%). Pārējās nepārtikas preču mazumtirdzniecības apakšnozarēs apgrozījums samazinājās. Vislielākais kritums bija apģērbu, apavu un ādas izstrādājumu mazumtirdzniecībā (par 7,1%), mazumtirdzniecībā pa pastu vai interneta veikalos (par 5%) un farmaceitisko un medicīnisko preču mazumtirdzniecībā (par 2,3%).
2024. gada septembrī, salīdzinot ar augustu, mazumtirdzniecības kopējais apgrozījums faktiskajās cenās, neņemot vērā sezonalitāti, samazinājās par 8,8%.