Uzņēmuma "Madara Cosmetics" izpilddirektore Gunta Šulte Latvijas Radio norādīja, ka zīmols "Mossa" ir bijis veiksmīgs Somijas tirgū. Pārdodot zīmolu, "Madara Cosmetics" iegūs resursus uzņēmuma attīstībai un jaunu iniciatīvu izveidei. Īpaša uzmanība tiks pievērsta "Madaras" zīmola atpazīstamības veidošanai Francijā, Vācijā un Zviedrijā, atsaucoties uz Šulti, vēsta aģentūra LETA.
"Somijas uzņēmums piešķirs zīmolam jaunu elpu un jaudu Somijas un Skandināvijas tirgos," piebilda Šulte.
Viņa norādīja, ka Latvijas kontekstā tas vērtējams kā unikāls darījums, jo tiek pārdots intelektuālais īpašums: "Mēs nepārdodam ražotni vai fiziskus aktīvus, bet ir runa par intelektuālo īpašumu, kas tiek novērtēts globāli. Somijas partneri turpinās ražot "Mossa" produktus Latvijā."
"Madara Cosmetics" pārstāvji atzīmēja, ka kopš "Mossa" zīmola ieviešanas 2014. gadā tā pārdošanas apmēri lielākoties ir veidojuši apmēram 10% no kopējā apgrozījuma.
Uzņēmuma vadība plānojusi 2024. gadā sasniegt vismaz 10% apgrozījuma pieaugumu salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu jeb vismaz 22,25 miljonu eiro apgrozījumu.