Saistībā ar lidaparāta dzinēja problēmām, kas varētu apdraudēt pasažieru drošību, Šveices aviolīnijai otrdien, 15. oktobrī, nācās lidmašīnu neplānoti piezemēt, un tas ir otrais šāda veida tehnisks incidents pēdējo pāris mēnešu laikā. Patlaban šveicieši šos gaisa kuģus neizmantos un tie pakļauti pastiprinātām drošības pārbaudēm.
20 šāda veida "Airbus" ražotos lidaparātus izmanto arī "airBaltic". Taču Latvijas lidsabiedrība norāda, ka to lidaparātu modeļu dzinēji atbilstot visiem drošības standartiem, tāpēc floti izmantos arī turpmāk.
"Mēs izpildām visas ieteiktās rekomendācijas un noteiktās prasības. Mēs veicam papildu pārbaudes un šobrīd arī lidojam pēc plāna, pēc grafika.
Šīs lidmašīnas ir pašas modernākās, kas šobrīd lido, un mēs jau trīs gadus stabili un droši lidojam ar šīm lidmašīnām. Šobrīd darām visu, kas ir rekomendēts, esam veikuši jau vairākas inspekcijas.
Inspekciju process progresē labi uz priekšu. Arī ar labiem rezultātiem," klāstīja "airBaltic" lidojumu vadības vecākais viceprezidents Pauls Cālītis.
Arī Šveices aviokompānija sociālajā tīklā "Twitter" jau paziņojusi, ka daļa no ierindas izņemto gaisa kuģu turpina lidojumus, jo pēc pārbaudēm to tehniskais stāvoklis atzīts kā teicams. Visu lidaparātu pārbaudes varētu noslēgties ceturtdien, 17. oktobrī.
Lidaparātus, kurus tagad ražo "Airbus", agrāk ražoja kanādiešu kompānija "Bombardier", tāpēc tie no "Bombardier C-series" tika pārsaukti par "A220".