"Galvenais, ko prasa likums, lai informācija par to, kādu pakalpojumu sniedz vai kādas preces tirgo uzņēmējs, būtu latviešu valodā.
Kas attiecas uz nosaukumiem, likums ir pielaidīgāks. Te galvenā prasība, lai veikala, frizētavas nosaukums būtu atveidots latviski vai latīņu alfabēta burtiem.
Kāds ir izmantots vārds, lai raksturotu savu uzņēmējdarbību vai sniegto pakalpojumu, tas lielākoties ir atkarīgs no šī uzņēmēja gaumes, humora izjūtas un līdzīgām kvalitātēm," skaidroja VVC pārstāve Ingrīda Bērziņa.
Valsts valodas likums paredz, ka nav pieļaujams, ja pēkšņi kāds uzņēmējs ar latīņu burtiem sava veikala nosaukumā ieraksta sabiedrisko tikumību aizskarošus vārdus vai izteicienus. VVC speciāliste šādu gadījumu neatceras.