Akcija "Aizsūti sevi uz Ķīnu" tiek rīkota sadarbībā ar vienu no Latvijas tūrisma aģentūrām. Laimestu 4000 eiro vērtībā apmaksās no "Latvijas pasta" mārketinga budžeta. Akcijas galvenais nosacījums, ka ir jābūt pasūtījumam starptautiskajā interneta tirdzniecības vietnē "Ali Express".
Atbildot uz jautājumu, kādēļ tiek izcelta tieši viena konkrēta tirdzniecības platforma, valsts kapitālsabiedrībā norādīja, ka "AliExpress" ir nozīmīgs "Latvijas pasta" tirdzniecības partneris. Vismaz ceturtā daļa no uzņēmuma apgrozījuma ir, pateicoties "AliExpress" sūtījumiem. Taču tas nav galvenais iemesls.
"Galvenais iemesls ir, lai mēs veicinātu sūtījumu plūsmu, jo tie ir mūsu ieņēmumi. Un mūsu klienti saņemtu ērtāk šos sūtījumus. Atgādināt klientiem par to, ka muitas procedūras šobrīd ir daudz vienkāršākas, nekā tās bija pagājušajā vasarā. Joprojām daudzi klienti to nezina. Un, protams, veidot labas attiecības ar savu faktiski lielāko sadarbības partneri," stāstīja "Latvijas pasta" valdes priekšsēdētājs Mārcis Vilcāns.
Arī uzņēmuma kapitāldaļu turētājs Satiksmes ministrija ir atbalstoša. Latvija ir interesēta, lai Rīga būtu Baltijas tranzīta mezgls avio kravām, arī pasta kravām. Turklāt vēsturiski Latvijai izveidojusies laba sadarbība ar Ķīnas piegādātajiem.
"Mēs atbalstām visas darbības, kas ir vērstas uz šo sūtījumu veicināšanu un aktīvu Latvijas iesaistīšanos Ķīnas sūtījumu piegādē. Pagājušajā gadā mēs saņēmām vairāk nekā 480 lidmašīnas ar pasta sūtījumiem no Ķīnas," pastāstīja satiksmes ministrs Tālis Linkaits ("Konservatīvie").
"Latvijas pasts" vērš uzmanību uz to, ka uzņēmums rīko arī citas akcijas, iesaistot Latvijas uzņēmumus, piemēram, "Madara Cosmetics", "220.lv" un citus.