Viņa atzina, ka problēmas radušās lidostas vainas dēļ. Ja pasažieris lidostā ir ieradies divas stundas pirms lidojuma, kā to iesaka lidosta, un nav paspējis uz savu reisu, tad viņam tiks atmaksāta pazaudētā aviobiļete, kā arī citi zaudējumi, kurus cilvēks var apliecināt.
Līce stāstīja, ka pašlaik arī citi darbinieki ir apmācīti drošības kontrolei, lai aizvietotu sasirgušos.
Viņa norādīja, ka termināļa kapacitāte ir 3,5 miljoni pasažieru, bet reāli lidosta jau sasniegusi 7 miljonus 2018. gadā. Tādējādi telpas tai ir par mazu. Lidosta maksimāli palielinājusi drošības kontroles līniju skaitu līdz 10. "Savādāk izvietot vairs nevar," norādīja Līce.
Tas, ko lidosta var darīt ir, strādāt, lai cilvēkiem rindā nebūtu jāgaida ilgāk par pusstundu sastrēgumstundās. Līce gan norādīja, ka jārēķinās ar tā sauktajām pīķa stundām no plkst.6 - 8, kā arī no plkst.18 - 20, jo tad ir vairāk lidojumu. "Tas ir tāpat kā rīta un vakara ''korķi'' Rīgā," piebilda lidostas vadītāja.
Līce norādīja, ka par darbinieku trūkumu nesūdzas, bet varot just, ka darba tirgus kļūst "ļoti šaurs".
Līdz ar "Rail Baltica" stacijas celtniecību taps arī jauns lidostas terminālis, kura kapacitāte būs 12 miljoni.
Atbildot uz jautājumu, vai saistībā ar ekonomiskās attīstības palēnināšanos, lidosta rēķinās, ka pasažieru skaits neturpinās augt tik raiti kā līdz šim, Līce atbildēja apstiprinoši. Viņa norādīja, ka lielo Rietumeiropas valstu lidostās ikgadējās pasažieru pieaugums ir 5%, bet Latvijā pēdējos gados tas ir bijis lielāks. Lidostā rēķinās, ka pasažieru skaita pieaugums tuvosies Eiropā vidējam rādītājam. Tomēr kopā ar sinerģiju, ko radīs "Rail Baltica" stacijas izbūve, lidostā prognozē, ka vajadzīgs terminālis ar spēju apkalpot 12 miljonus pasažieru.