Otrs skatītākais TV kanāls bija TV3, kura skatīšanās laika daļa martā bija 11,2%. Trešais skatītākais TV kanāls bija LTV7, kura vērošanai veltīti 3,5% no kopējā TV skatīšanās laika.
Konsolidētās TV marta programmu topa pirmajā vietā – raidījums “De facto” kanālā LTV1.
To skatījās vidēji 10% jeb 179,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju.
Programmu topa otrajā vietā ierindojās “Panorāma (Svētdienā)”, kuru vēroja vidēji 9,6% jeb 174,1 tūkstotis skatītāju. Savukārt marta programmu topa trešajā vietā ierindojās “TV3 ziņas”, kuras vēroja vidēji 9,1% jeb 165,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem.
Viens skatītājs pie TV ekrāna martā pavadīja vidēji 4 stundas un 18 minūtes dienā, tas bija par 33 minūtēm mazāk nekā februārī.
Televīzijas auditorijas pētījumu "Kantar" veic, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju. Datus var analizēt, apkopojot lineārās vai konsolidētās TV skatīšanos. Lineārā TV ir TV programmu vērošana to ētera laikā. Konsolidētā TV ir TV programmu vērošana to ētera lakā un ar nobīdi laikā – līdz septiņām dienām pēc to ētera laika.
TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no četriem gadiem, kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un tiek izmantots kāds no TV satura saņemšanas veidiem.