Patlaban valstī noteiktās ārkārtējās situācijas dēļ viss ir iesaldēts. Visi - gan patērētāji, gan pakalpojuma sniedzēji - ir sava veida ārkārtējās situācijas ķīlnieki. Patērētāju tiesību aizsardzības centra pārstāve Santa Zarāne aicina būt vienam pret otru saprotošiem un atcerēties, ka visiem viss ir atcelts.
Uzņēmumi šobrīd saņem ļoti daudz patērētāju pieprasījumu situācijas risināšanai un ne vienmēr lielās noslodzes dēļ tie spēj sniegt atbildi tik ātri, kā patērētājs iecerējis. Nereti uzņēmumiem vienkārši nav kapacitātes to izdarīt.
Situācijas risinājums būs pēc ārkārtējās situācijas beigām. Avio jautājumos risinājums varētu būt saņemt atpakaļ par biļetēm samaksāto naudu vai, piemēram, pārcelt lidojumu uz vēlāku laiku, paskaidroja Zarāne. Līdzīga situācija varētu būt ar tūrisma aģentūrām, savukārt pasākumu organizatori nozarē ir vienojušies vispirms mēģināt attiecīgos pasākumus noorganizēt.