Birokrātijas balva '20

Dienas ziņas

Medemciema krustojums bez kreisajiem pagriezieniem

Dienas ziņas

Šomēnes paliatīvie pacienti saņems apmaksātu šķidro pārtiku

"Rīgas namu pārvaldnieka" tālrunis neatbild nedēļu

Rīdziniekiem grūti sazināties ar RNP: tālrunis pārslogots, klātienes pieņemšana – ierobežota

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem un 4 mēnešiem.

Pēc Jāņu svētku brīvdienām sazvanīt "Rīgas namu pārvaldnieku" (RNP) ir teju neiespējami, LTV pastāstīja uzņēmuma klienti, kuru mēģinājumi sazināties ar namu apsaimniekotāju nedēļas garumā bijuši nesekmīgi. Bet klientu pieņemšanai klātienē aizvien ir ierobežojumi.

Mūsdienu tehnoloģijas bieži izmantojam sadzīves jautājumu atrisināšanā bez fiziskas klātbūtnes. Tostarp arī elektrības, gāzes vai ūdens skaitītāju rādījumus nodod attālināti - vai nu interneta vietnēs, vai pa tālruni ar īsziņas palīdzību. Arī rīdziniece Daina Selicka godprātīgi nodevusi ūdensskaitītāja rādījumus norādītajā veidā – ar SMS palīdzību. Taču pēdējā rēķinā saņēmusi automātiski iekļautu teikumu, ka rādījumi neesot saņemti.

"Man izsūta visādus rēķinus, kur esmu sniegusi ar īsziņām par ūdeni. Un izrādās, tas viss kaut kur pazūd. Centos tikt pie tiem cilvēkiem, kur var noskaidrot. Praktiski lielākoties durvis bija ciet," pastāstīja Selicka.

Diemžēl problēmas radās tad, kad automātiskā sistēmā rodas kļūda. Kā skaidro RNP pārstāve Laura Vaļuma, sistēma nesaprot, kāpēc standarta īsziņā ir lieka pieturzīme vai burts. Meklējot risinājumu, pensionāre Daina vēlējās sazināties ar namu apsaimniekotāju pa tālruni 8900, taču tur atbildēts, ka pārslodzes dēļ pagaidām šis pakalpojums nav pieejams.

Tālrunis domāts gan uzziņām, ja radušās kādas neskaidrības, gan arī lai pieteiktu konsultāciju klātienē. Šis numurs pēc vairāku satikto klientu teiktā nebija sazvanāms vismaz nedēļu.

To e-pastā  nenoliedz arī uzņēmuma pārstāve: "Pēcsvētku dienās informatīvais tālrunis ir pārslogots, jo reizē ar jautājumiem par rēķiniem tiek pieteikti maksas pakalpojumi, kas nebija iespējami valstī izsludinātās ārkārtējās situācijas laikā. Šajās dienās vidējais gaidīšanas laiks diemžēl ir 9 minūtes."

Zvanu centra pakalpojumus "Rīgas namu pārvaldniekam" sniedz uzņēmums "tet", nodrošinot 30 kanālus, kas var vienlaikus apkalpot klientus telefoniski.

Klātienes konsultācijas visiem nav iespējamas, jo Latvijā lielākā namu apsaimniekošanas uzņēmuma klientu apkalpošanas kārtība joprojām ir piesardzīga. LTV Juglas klientu centrā novēroja, ka centra telpās vienlaicīgi drīkst ienākt tikai viens apmeklētājs, turklāt tikai ar iepriekšēju pierakstu.

"Cilvēki nāk, interesējas, bet praktiski pie aizslēgtām durvīm," saka rīdziniece Daina Selicka.

To, kad beigsies šī brīža klientu apkalpošanas kārtība, RNP pārstāve precīzi nevar pateikt, jo uzņēmums vadās pēc Slimību profilakses un kontroles centra ieteikumiem. Tikmēr telefona 8900 līnija joprojām ir pārslogota.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti