KNAB norādīja, ka priekšvēlēšanu aģitācijas periodā katram politiskajam spēkam noteikts finanšu līdzekļu limits, cik tas drīkst izlietot politiskās reklāmas izvietošanai, labdarībai, sponsorēšanai, pabalstiem un dāvinājumiem. Izdevumu limiti neattiecas uz izdevumiem par reklāmas izgatavošanu vai kampaņas plānošanu. Priekšvēlēšanu aģitācijas izdevumos iekļaujami gan partijas kopējie, gan deputātu kandidātu individuālie izdevumi.
Katrs no 16 vēlēšanās pieteiktajiem deputātu kandidātu sarakstiem limitētajiem aģitācijas izdevumiem drīkst izlietot ne vairāk kā 635 317,44 eiro.
KNAB atgādina, ka priekšvēlēšanu aģitācijas periodā reklāmas pakalpojumu sniedzējiem un aģitācijas veicējiem ir obligāts pienākums par visiem noslēgtajiem reklāmas līgumiem informēt KNAB. Informācija par katrām noslēgtajām līgumsaistībām jāiesniedz KNAB triju dienu laikā pēc to noslēgšanas.
Lielākie izdevumi ir trīs spēkiem – AS, ZZS un LPV, kas attiecīgi noslēguši līgumus par 400 790 eiro, 272 557 eiro un 231 707 eiro. Tad seko "Stabilitātei!" ar 225 225 eiro un "Jaunā Vienotība" ar 198 999 eiro. "Latvijas attīstībai" noslēgusi līgumus par 173 929 eiro, bet Nacionālā apvienība un "Saskaņa" – attiecīgi par 139 022 eiro un 115 608 eiro.
Pārējām partijām noslēgti līgumi par mazākām summām.
Priekšvēlēšanu aģitācijas periods pirms EP vēlēšanām sākās 10. februārī; EP vēlēšanas Latvijā notiks sestdien, 8. jūnijā.