Jūlijā LSM.lv interneta vietņu topā ierindojās 5. vietā

Jūlijā Latvijas interneta vietņu topa līdera godu nemainīgi saglabāja Delfi.lv, bet LSM.lv ierindojās 5. vietā, liecina interneta tehnoloģiju un pētījumu uzņēmuma "Gemius" publicētais apmeklētāko vietņu tops.

Jūlijā lielākie kāpumi gan kopējā statistikas topā, gan apmeklējumā no mobilajām ierīcēm vērojami vietnēm salidzini.lv un liepajniekiem.lv. Tikmēr apmeklējumā no datoriem visvairāk pieaugusi vietnes eparaksts.lv un sociālā tīkla instagram.com auditorija.

Kopējā statistika

Topa augšgalā nemainīgi ierindojās Delfi.lv ar 800 300 lietotāju (par 25 000 vairāk nekā jūnijā), otrās vietas īpašnieks ir vietne inbox.lv ar 748 100 lietotāju – par 12 000 mazāk nekā mēnesi iepriekš.

Par 16 000 vairāk lietotāju sasniedzis portāls tvnet.lv – 741 600 lietotāju, bet par 26 000 lielāka kļuvusi tv3.lv auditorija, sasniedzot 647 000 lietotāju un pavirzoties par pozīciju augstāk – uz ceturto vietu.

Savukārt ar 20 000 lielu auditorijas kāpumu un 644 000 lietotāju pirmo piecinieku noslēdz vietne LSM.lv.

Ievērojamākie auditorijas kāpumi novērojami vietnēm salidzini.lv un liepajniekiem.lv. Vietne salidzini.lv jūlijā sasniedza par 56 000 vairāk lietotāju – 284 600 lietotāju, bet vietnes liepajniekiem.lv auditorija pieauga par 32 000 lietotāju – 209 600 lietotāju.

Savukārt lielākais kritums vērojams vietnes lvportals.lv auditorijā – tika sasniegti par 23 000 mazāk lietotāju, sasniedzot 218 100 lietotāju.

Apmeklējums no mobilajām ierīcēm

Arī apmeklējumā no viedtālruņiem un planšetdatoriem, t.sk. lietojot vietnes mobilo aplikāciju, topam jūlijā nav pievienojusies neviena jauna vietne, nedz to kāda vietne ir pametusi, saglabājot topu nemainīgu.

Līdera pozīciju nemainīgi ieņem portāls delfi.lv ar 742 300 lietotāju – par 18 000 vairāk nekā jūnijā. Tam seko portāls tvnet.lv ar 9000 lielu auditorijas pieaugumu un 699 800 lietotāju, bet 610 000 lietotāju (par 25 000 vairāk nekā mēnesi iepriekš) ir sasniedzis tv3.lv. Apmainoties pozīcijām, ceturtajā vietā atgriežas portāls LSM.lv – 572 700 lietotāju, kas ir par 28 000 vairāk nekā jūnijā, bet pirmo piecinieku noslēdz jauns.lv ar 7000 lielu auditorijas pieaugumu un 559 400 lietotāju.

Arī apmeklējumā no mobilajām ierīcēm lielākie auditorijas kāpumi vērojami vietnēm liepajniekiem.lv un salidzini.lv. Jūlijā par 32 000 lietotāju palielinājusies liepajniekiem.lv auditorija, veidojot 171 200 lietotāju, savukārt par 39 000 vairāk lietotāju ir sasniegusi vietne salidzini.lv – 165 200 lietotāju. Tikmēr lielākais kritums ir manāms vietnes lvportals.lv auditorijā, kuru jūlijā apmeklēja par 22 000 mazāk lietotāju (144 200 lietotāju).

Apmeklējums no datoriem

Apmeklējumā no datoriem līderos ierindojas "Google" ar 935 000 lietotāju, kas ir par 7000 lietotāju mazāk nekā jūnijā. Ar 11 000 lielu auditorijas kāpumu un 621 200 lietotāju tai seko Youtube.com, tikmēr, apmainoties pozīcijām, uz trešo vietu pakāpies sociālās tīklošanās portāls Facebook.com ar 525 000 lietotāju (par 34 000 vairāk nekā mēnesi iepriekš), novirzot pašmāju inbox.lv ar 16 000 lielu auditorijas kritumu un 510 800 lietotāju par pozīciju zemāk. Pirmo piecinieku nemainīgi noslēdz swedbank.com ar 383 800 lietotāju – par 7000 mazāk nekā jūnijā.

Ievērojamākie auditorijas pieaugumi novērojami sociālajam tīklam Instagram.com, kas jūlijā sasniedza par 37 000 vairāk lietotāju (248 000 lietotāju), un vietnei eparaksts.lv, kuras auditorija pieauga par 33 000 lietotāju (203 000 lietotāju), kas, iespējams, ir saistīts ar topošo studentu elektronisko studiju līgumu parakstīšanu.

Lielākais auditorijas kritums novērojams vietnei microsoft.com, kuras auditorija saruka par 41 000 lietotāju, veidojot 184 000 lietotāju.

No datoriem apmeklētāko vietņu topu jūlijā pameta e-klase.lv, 220.lv un aliexpress.com, savukārt topam pievienojās lmt.lv (180 800 lietotāju), temu.com (176 400 lietotāju) un vid.gov.lv (175 300 lietotāju).

Dati par mediju grupām

Mediju grupu topā pirmajā vietā ierindojas "DELFI mediju grupa"  ar vietnēm delfi.lv, t.sk., calis.lv, vietni bilesuparadize.lv, "Delfi TV", kā arī mobilo aplikāciju, sasniedzot 847 200 lietotāju un 56% Latvijas interneta lietotāju – par 25 000 vairāk nekā jūnijā.

Tai seko "TVNET grupa" ar vietnēm tvnet.lv (t.sk., receptes.lv), spoki.lv un apollo.lv, kā arī statistiku par tvnet.lv, apollo.lv un rus.tvnet.lv aplikācijām, kas jūlijā sasniedza 840 000 lietotāju jeb 56% Latvijas interneta lietotāju – par 1000 mazāk nekā mēnesi iepriekš.

Ar 10 000 lielu auditorijas sarukumu tai seko "Inbox mediju grupa" ar vietnēm inbox.lv, pp.lv, xtv.lv, klab.lv, kā arī inbox.lv mobilo aplikāciju – to apmeklēja 759 600 lietotāji jeb 51% Latvijas interneta lietotāju.

Skaitliski lielākais auditorijas kāpums, par 26 000 lietotāju, novērojams TV3 mediju grupai, kas aptver datus par tv3.lv, topradio.lv, play.tv3.lv video, topradio.lv un starfm.lv straumēšanu, kā arī tv3play.lv aplikāciju, sasniedzot 647 000 lietotāju (43% Latvijas interneta lietotāju).

Savukārt pirmo piecinieku noslēdz "Rīgas Viļņu" mediju grupa ar vietnēm jauns.lv, t.sk., otkrito.lv jeb rus.jauns.lv, rigasvilni.lv, zurnali.lv, kā arī jauns.lv straumēšanu, kuras auditorija jūlijā pieauga par 8000 lietotāju, sasniedzot 595 200 lietotāju jeb 40% Latvijas interneta lietotāju.

 

 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti