Siksnis norādīja, ka attiecībā uz digitālajiem formātiem LTV un Latvijas Radio darbinieki bieži dara vienu un to pašu darbu, tāpēc ilgtermiņā svarīgi esot apvienot šos resursus un infrastruktūru.
"Šeit mēs varētu runāt par lasītāju – tas, kurš lieto sabiedriskā medija saturu datorā vai telefonā. (..) Lai šie digitāli formāti attīstītos, jo tieši tos arī cilvēki visvairāk patērē. Esmu pilnīgi pārliecināts, ka katrs Latvijas iedzīvotājs iegūs no tā, ka tiks izveidots viens spēcīgs uzņēmums," pauda Siksnis.
Savukārt tuvākajā laikā televīzijas skatītājus un radio klausītājus izmaiņas neskars, pauda Siksnis. SEPLP vadītājs uzsvēra, ka LTV un Latvijas Radio Ziņu dienesti netiks apvienoti, lai saglabātu redakcionālo daudzveidību.
Siksnis arī norādīja, ka nākamā gada budžetā "Latvijas Sabiedriskajam medijam" naudas būs pietiekami, lai celtu algas darbiniekiem, taču ne visiem.
"Pagājušajā gadā panācām ļoti nopietnu sasniegumu, ka sabiedriskajam medijam pirmo reizi tika piešķirts pieaugošs finansējums nākamo trīs gadu posmam, attiecīgi mēs šajā gadā ne uz kādu papildu naudu nepretendējam," sacīja Siksnis.
SEPLP vadītājs gan uzsvēra, ka galvenais uzdevums nākamgad ir abus uzņēmumus apvienot, izveidojot administratīvo struktūru. "Tad pakāpeniski ar 2026. gadu tiek ieviesti pastāvīgie risinājumi, kas attiecas arī uz visu uzņēmumu," piebilda Siksnis.
KONTEKSTS:
Lai izveidotu spēcīgāku un labāk nodrošinātu sabiedriskā medija uzņēmumu kvalitatīva un mūsdienīga satura attīstībai ar plašāku auditorijas sasniedzamību, SEPLP ir uzsākusi Latvijas Radio un Latvijas Televīzijas apvienošanu.
Vienotais Latvijas Sabiedriskais medijs darbu sāks 2025. gada 1. janvārī.
Līdz 2024. gada beigām notiek sagatavošanās pārmaiņām, lai uzņēmumu apvienošana noritētu atbilstoši labajai praksei. Tās ietvaros notiks darba grupas SEPLP vadībā ar LR un LTV darbiniekiem pārvaldības, sabiedriskā pasūtījuma un finanšu vadības jautājumos, tiks izstrādāts un SEPLP apstiprināts apvienotā medija pārejas perioda stratēģiskais ietvars 2025. gadam, rīkots atklāts konkurss jaunas valdes izveidei, noslēgts reorganizācijas līgums, kā arī izstrādāts rīcības plāns vienotā medija valdei pirmajam darbības gadam.
Apvienotā uzņēmuma nosaukums būs "Latvijas Sabiedriskais medijs", bet turpinās pastāvēt pazīstamie Latvijas Radio un Latvijas Televīzijas programmu un pakalpojumu zīmoli.