Karostas kanālā vadulas uzlabos kuģošanas drošību

Karostas kanālā izdevies uzlabot kuģošanas drošību, uzstādot pie izgriežamā O. Kalpaka tilta īpašas aizsardzības vadulas. Problēma aktualizējās laikā, kad tur 2006. gadā ietriecās tankkuģis un nācās ilgstoši gaidīt, kamēr tilta darbību atjaunos, turklāt tas izmaksāja ievērojamu naudas summu. Apzinoties iespējamos riskus, Liepājas SEZ pārvalde īstenoja projektu, kas uzlabos kuģošanas drošību.

Karostas kanālā vadulas uzlabos kuģošanas drošību
00:00 / 00:30
Lejuplādēt

Karostas izgriežamā tilta aizsargbarjeru uzbūvēšana ir samazinājusi risku, ka cilvēka kļūdas vai tehnisku problēmu dēļ kuģis saduras ar tilta konstrukcijām, tā apdraudot gan kuģa drošību, gan kuģu kustību Karostas kanālā. Katras vadulas būves garums ir aptuveni 98 metri, tās ir aprīkotas ar navigācijas zīmēm.

Kuģu aizsargbarjeru jeb vadulu izbūves kopējās izmaksas pārsniedz divus miljonus eiro, projektam piesaistīts ES Kohēzijas fonda finansējums.

Karostas kanālā vadulas uzlabos kuģošanas drošību
Karostas kanālā vadulas uzlabos kuģošanas drošību

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti