Rīgā šobrīd noslēgt braucienu ar elektronisko skrejriteni ir absolūti elementāri: izvēlamies sev ērtu vietu, novietojam skrejriteni uz kājiņas, daži klikšķi telefonā, uztaisām bildi – un skrienam ikdienas gaitās.
Rīdziniece Diāna Latvijas Televīzijai sacīja: "Es pati arī braucu ar savu skūteri, un ir ļoti bieži, braucot ar savu skūteri, traucē tie, kas ir "Bolt" novietoti. Ir ļoti bēdīgi redzēt to, ka tie ir nomesti."
Savukārt Iveta piebilda: "Tas, ka tie ir novietoti, kā tie ir novietoti, – izskatās briesmīgi. Tādās vietās, kur tiem varbūt nevajadzētu vispār mētāties."
Bet Raivo norādīja: "Ir šauri trotuāriņi, un tur tie ir nomētāti. Ir cilvēki, kuriem tas nepatīk. Iet garām vai uzsper ar kāju, vai apgāž speciāli. Tad vispār nevar paiet vairāk."
Lai šo problēmu risinātu, Rīgas centrā pagaidām tikai 10 vietās iezīmēti taisnstūri īpaši skrejriteņu novietošanai.
Rīgas domes Veloinfrastruktūras nodaļas vadītāja vietnieks Oto Ozols sacīja: "Mums apzināto vietu skaits ir daudz plašāks. Ne tikai pilsētas centrā, bet arī apkaimēs. Attiecīgi kopējais skaits var būt pāri simtam. Varbūt pat vēl vairāk."
Šobrīd šīs vietas būs tikai kā rekomendācija braucējiem. Lai savus klientus aicinātu punktus izmantot, nomas uzņēmumi piešķirs nelielas atlaides tiem, kas novietnes izmantos.
"Bolt" skrejriteņu operāciju speciālists Latvijā Valts Marga norādīja: "Mēs to saredzam kā pozitīvu soli no pilsētas puses, parādot to, ka skrejriteņi ir būtiska sastāvdaļa no ikdienas pārvietošanās veida jeb mikromobilitātes un ka tas ir šeit uz palikšanu."
Savukārt "Tuul" vadītājs Latvijā Raivis Ozoliņš teica: "Ja mēs runājam par Rīgu, tas strādātu pie nosacījuma, ja uz katra krustojuma Rīgas centrā būtu šāda vieta. Tas nozīmē, ka nepazustu skrejriteņa priekšrocība, kāpēc tos vispār izmanto. Jo tas ir pa ceļam, uzreiz pa rokai."
Ideju kopumā atbalsta arī apvienība "Pilsēta cilvēkiem".
Tallinā un Viļņā, kuru centra rajonos skrejriteņus var atstāt tikai šādās vietās, novietņu skaits pārsniedz simtu.