Premjere intervijā Latvijas Televīzijas raidījumā "Šodienas jautājums" uzsvēra, ka valdība par starptautiskajām stacijām neko vēl nav lēmusi, Satiksmes ministrijai par tām šovasar vēl jāiesniedz atsevišķs informatīvais ziņojums valdībā. Tāpat valdība vēl lems par savienojamību ar Rīgu, bet neviens ministrs neesot bijis gatavs neiekļaut Rīgu projekta pirmajā fāzē.
"Varbūt esošo dzelzceļu varētu integrēt "Rail Baltica"? Tas arī ir iespējams," pauda premjere.
Tiesa, naudas trūkst. Eiropas Savienības finansējums nav pietiekams, lai uzbūvētu visu – ne pamattrasi taisnā līnijā, ne ar Rīgas apvedceļu. "Mums jebkurā gadījumā jālemj vēlreiz, kādi alternatīvie finansējuma mehānismi varētu būt," skaidroja premjere.
Paralēli lēmumiem par projekta pārvaldību jāspriež arī par iesākto staciju izbūvi. "Vai mēs varam kādu posmu iesaldēt, ja ir skaidrs, ka lidostas stacija ir kādā nākamajā posmā? Nu, tad mūsu centrālā dzelzceļa stacija jebkurā gadījumā ir jāpabeidz, jāpaliek zem jumta.
Varbūt lidostu var iesaldēt uz laiku, lai mēs varētu vismaz Rīgas staciju savest tādā kārtībā, ka cilvēki to var lietot," pauda premjere.
Uz jautājumu, vai Rīgas stacijas izbūvē var "ieslēgt atpakaļgaitu" un to atstāt nepabeigtu, premjere atbildēja: "Nē, tas arī ir izaicinājums, kā par iespējami maziem līdzekļiem varam pabeigt to tik tālu, lai tā būtu lietojama. Tas vismaz ir mans redzējums."
"Vai esmu laimīga, ka man šāds projekts ir uz galda? Patiesībā – nē. Jo tajā ir tik daudz problēmu, ka ar mani vienu pašu noteikti nepietiks.
Es domāju, vēl nākamajiem un nākamajiem premjeriem ar šo projektu būs jāstrādā," atzina premjere.
Siliņa uzsvēra, ka viņas uzdevums ir visu situāciju savest daudzmaz kārtībā, lai saprastu, ko katrs dara. "Nevar būt tā, ka šādu mega projektu mēs [valdība] nevadām," piebilda Siliņa, norādot arī uz parlamenta iesaisti.