Projekts ietver vēl šādas satiksmes organizācijas izmaiņas:
- Rīgas apvedceļa (A4) (Baltezers–Saulkalne) un vietējā valsts autoceļa Pievedceļš uz Langstiņiem (V54) krustojumā aizliegti kreisā pagrieziena manevri;
- uz autoceļa Garkalne–Alauksts (P3) pārvada rampas pār Vidzemes šoseju pārbūvētas barjeras;
- uz Vidzemes šosejas no Rīgas līdz ceļu mezglam ar A2/A1, ietverot arī pašu mezglu, uzstādīts apgaismojums.
Satiksmes organizācijas izmaiņu rezultātā uzlabosies satiksmes drošība vienā no noslogotākajiem valsts galveno ceļu posmiem.
Šajā Vidzemes šosejas posmā uzlabota arī virzienu rādītāju sistēma, izvietojot tos uz L-veida konsolēm un metāla kopnēm pāri šosejas braukšanas joslām.
Vidzemes šosejas ceļa mezgls ar Tallinas šoseju un Rīgas apvedceļu (Baltezers–Saulkalne) (A4) ir klasificēts kā "melnais punkts". No 2017. līdz 2023. gadam autoceļa posmā no Rīgas robežas līdz Garkalnei reģistrēti 130 ceļu satiksmes negadījumi (CSNg), no kuriem 37 CSNg ar cietušajiem (51 ievainots, 1 smagi ievainots, 1 bojāgājušais).
LVC atzīmēja, ka kreisie pagriezieni ir vieni no bīstamākajiem manevriem satiksmē, īpaši intensīvā, savukārt apgriešanās ir kreisā pagrieziena paveids. Uzlabojot satiksmes drošību valsts autoceļu tīklā, LVC mērķtiecīgi slēdz kreisos pagriezienus un apgriešanās iespējas ārpus divlīmeņu satiksmes mezgliem.
Darbus par līgumsummu 1 867 836, 85 eiro veic SIA "Pamatceļš", un tos plānots pabeigt šā gada rudenī. Projekta autors – SIA "Vertex projekti". Būvuzraudzību nodrošina SIA "Ceļu inženieri".