Šajā tramvaja līnijā vairāku kilometru garumā ir pārbūvētas pieturas, krustojumi, kontakttīkli un ir labiekārtota vide.
SIA "Rīgas satiksme" valdes priekšsēdētāja Džineta Innusa Latvijas Radio pastāstīja, ka ar zemās grīdas tramvaju tiks veikts katrs trešais, ceturtais reiss 7. maršruta līnijā.
"Pasažieri to var redzēt "Rīgas satiksmes" aplikācijā pie kustību sarakstiem. Tieši tāpat mājaslapā visur ir redzamas atzīmes, kurš ir zemās grīdas tramvajs un kurš – parastais tramvajs. Tas nozīmē, ka uzmanība ir jāpievērš ne tikai pasažieriem, kas pārvietojas 7. līnijā, bet arī 1. un 11. līnijā,
jo mēs visus esošos zemās grīdas tramvajus vienmērīgi esam sadalījuši pa visām pielāgotajām tramvaju līnijām," norādīja Innusa.
Vairāk nekā 7 kilometrus garajā posmā starp Centrāltirgu un tirdzniecības centru "Dole" tramvaja sliedes sāka pārbūvēt pērn pavasara beigās. Tiesa, ar vairāk nekā 22 miljonu eiro vērto projektu uzņēmumam "Rīgas satiksme" neveicās viegli.
Zemās grīdas tramvaju kustību cerēja atklāt aizvadītajos Ziemassvētkos vai jaunā gada sākumā, taču tas neizdevās. Iemesls – darbi apakšzemē bijuši izaicinājumu pilni. Tā maijā Latvijas Radio atzina būvnieks. "Rīgas satiksme" toreiz prognozēja, ka mūsdienīgie tramvaji uz Ķengaragu sāks kursēt ap Jāņiem, bet arī tas neizdevās, jo vajadzēja pabeigt darbus apakšstacijās. Uzņēmums solīja zemās grīdas tramvaju kustību atklāt augusta sākumā, un šo mērķi izdevies sasniegt par vairākām dienām agrāk.
Augustā "Rīgas satiksme" paredz pabeigt darbus Pārdaugavā 5. tramvaja līnijā starp Kalnciema ielu un Jūrmalas gatvi.
Pēc tam zemās grīdas tramvaji varēšot sākt kursēt arī starp centru un Iļģuciemu.
Starp Ķengaragu un Iļģuciemu pašvaldība apsver iespējas atklāt vienotu tramvaja maršrutu. Tiesa, tas būs atkarīgs no pieejamās naudas un no domes lēmuma, skaidroja Innusa.