Autotransporta direkcijas vadītājs Kristians Godiņš atzīst, ka maršrutu pagarināšana ārpus Rīgas būtu loģiska, bet ne šajos apstākļos.
"Šeit par sliktu spēlē tā visa situācija, kāda ir šobrīd ar "Rīgas satiksmi". Ja būtu pilnvērtīgs partneris, uz ko mēs varētu paļauties un uzticēties, ka viss ir kārtībā un korekti, tad no maršrutu plānošanas viedokļa tas būtu tikai loģiski, ka pilsētas tīkls būtu nedaudz plašāks, nekā tas ir šobrīd.
Gan Autotransporta direkcijas uzstādījums, gan arī ministra [Tāļa] Linkaita kunga uzstādījumi būtībā ir divi galvenie principi: pasažieru ērtības un lai tas valsts budžetam maksātu mazāk nekā esošais variants.
Līdz ar to kaut kāda daļa no "Rīgas satiksmes" interesēm, mēs uzreiz jau godīgi varam pateikt, ka vienu daļu mēs nerealizētu, vienalga, vai būtu Matīsa kungs pie "Rīgas satiksmes" stūres vai ne. Šī brīža situācija, kad ir neskaidrība, kas būs ar "Rīgas satiksmi" kā tādu - kā uzņēmumu. Kas būs ar ''Rīgas satiksmes'' uzņēmumu vadību, kas būs ar uzskaites sistēmu, lai ieviestu, pieņemsim, vienotus norēķinu risinājumus starp reģionālo satiksmi un Rīgas pilsētu. Ja cilvēks pārsēžas un izmanto abus transports, būtu svarīgi, ka viņš var to ērti izmantot. Mums nav plāna, kad valstī ieviest e-talonu sistēmu, līdz ar to cilvēkiem jābūt risinājumam, kā viņš var kaut vai ar bankas karti vai tādā veidā braukt gan ar vienu, gan otru transportu. Turklāt es saprotu, ka satiksmes ministram bija plānota tikšanās ar Rīgas mēru [Nila] Ušakova kungu, bet tā tikšanās ir daudzkārt atlikta. Daudz kas būs atkarīgs no tā, kā tā tikšanās izvērtīsies," stāstīja Godiņš.